čtvrtek 14. září 2017

poprvé jsme naložili prádlo do sušičky, a teď se na něj chodím občasně dívat jako na televizi. jak se to tam načechrává. lol. jsem děsně netechnický typ, a tak jsem čekala, až bude badboy doma, já čerstvě vyperu a zapneme ji. || nikdo mi nikdy neřekl, že kromě početí dítěte, těhotenství a porodu, má tohle všechno ještě další fáze. kromě bolesti zad po ránu, mě začala bolet třísla. než jsem začala vytáčet číslo gynekologa, tak jsem koukla na internet. hrozně běžná věc tohlecto. a dost otravná a nepříjemná. a odeznívá porodem. nakonec ten porod se jeví jako báječná událost. muhehe. || hele jako, kdo čtete jojo moyes, čím mám začít, abych neumřela nudou? jsem teď jednu knihu rozečetla a tak se u ní nebavila, že jsem ji půjčila mamce. ne, nejsem pomstychtivá, napsala si o ni. a tak se pouštím do já poutník doufajíc, že to bude jiné kafe a jiný kalibr. || vybírám a objednávám další vánoční dárky. || koupila jsem si časopis marianne, vypadá spíš jako nějaká ženská bible. a je tam kupa slevových kuponků na dny marianne. a já mám v merku pár věcí. takže do diáře jsem si vypsala obchody, kam chci zajít a odškrtala si, zda jsou na cčm, kde v sobotu budu. mám v merku kožená perka z ccc a kalhoty z f&f. a možná ještě nějaké kratochvíle. hlavně v knihkupectvích. těším se na novou komodu pro bábetko, neboť mě už neba mít ty dvě mega krabice v chodbě. chci to přebrat, vyprat a uklidit mu to. a mít víc prostoru ve své skříni pro sebe. v neděli jsem si totiž v sekáči koupila hezký svetřík. tmavěmodrý. po dlouhé době přes hlavu. tílko ve starorůžové barvě dole se širokou krajkou, a obyčejné černé tríčo s tříčtvrtečním rukávem, ovšem z kvalitního pevného materiálu, skutečně černé, žádné vyšisované. ve středu jsem tam zavítala znovu. 30% slevy. tmavě modré tílko se z pevného materiálu, ještě visačka, a nějaká britská značka. károvaná košile s hroty na kapsičkách a v podstatě i na zapínání. sice z kiku, který bych v sekáči prostě nekoupila, ale stála něco málo přes tři pětky a opět měla ještě visačku, nebyla nošená. mně je totiž líto kupovat v hrabáku značky, které jsou samy o sobě levné a ta cena se v bazaru zase tolik neliší. pak jsem si koupila halenku. to slov nemám ráda, připadá mi takové babičkovské. z háemka. petrolejová. jemný materiál jako šifon. bez límečku se zapínáním až ke krku. a nakonec černý svetřík přes hlavu z primarku, takový ten chlupatý aká konec osmdesátek nebo devadesátky. mám z toho matroše už kardigan a miluju ho. za tenhle nákup čtyř kousků jsem tam nechala necelá dvě kila. to je fér. obohatit šatník, která má cca čtyřicet kousků, si zasloužím. || zítra dva dopolední kurzy pro seniory, pak polední káva s markét, a vůbec, pátek už je víkend. i čtvrtek už tak na půl počítám do víkendu. vlastně od úterka už to k tomu tak směřuje. haha. alespoň mi to všechno uteče. nebo ne. já si ten podzim chci užívat, a ne ho nechat proklouznout mezi prsty. vždyť ho miluji ze všech ročních období úplně nejvíc. a to dítko v břiše mi nikam neuteče. téra

Žádné komentáře :