pátek 1. září 2017

tak. a dneškem končí pro mě oficiálně léto. protože v pondělí začíná všem školákům zase povinnosti. || včera jsem vyhlížela déšť. a pořád se nic nedělo. bylo šílené vedro. byl den nepřečtených knih. dočetla jsem knížku belle de jour "intimní dobrodružství jedné londýnské prostitutky" a vrhla se na další knihu božská florence. viděla jsem už divadelní inscenaci, a teď se těším na knižní zpracování. prý i film s meryl streep stojí za to. tak třeba to nakonec zkompletuju všechno. || nemohla jsem usnout večer, a byla jsem vzhůru brzy ráno. v břiše jsem totiž měla opět eldorádo. chlapík tam docela divočí. po snídani se mi nechtělo nic. ale nakonec jsem se v tom nevlídném (a mnou milovaném) počasí vydala na nákup. a kdybych byla jeden z party rychlých šípů, mohla bych si zamodřit políčko v modrém životě za dobrý skutek, kdy jsem dvě slovenské dámy, které se mě ptaly na cestu, popovezla do jednoho z místních muzejí, aby si v dešti nemusely vykračovat pěšky. || zcela náhodou jsem potom objevila v pepcu blicí plínky, tak jsem jich pár koupila. kartáček+hřebínek na vlasy. a jedno bodýčko, které je celé šedé a má dlouhý rukáv! bez barevných hnusů. v obchodě kik jsem zase koupila šedé tepláčky přes bodýčko. zase bez barev. dost děsivě na mě však působil fakt, že to byly v obou obchodech jediné jednobarevné kousky. ještě jsem pak v marketu koupila tělový dětské krém a dětské uchošťoury, a jela se z toho radovat domů. zítra mi přicestují dvě obří krabice dětských věcí od sestřenice. uvidím na chvíli bratrance s pájou a jejich malou šárinkou, kterou jsem ještě neviděla. a s badboyem, jeho mum a možná liškou pojedeme houbařit. || včera jsme měly liščí večer. zašly jsme si s liškou na cappucino, já k tomu filtrovanou vodu, ona okurkovou limonádu a cheesecake, což jí můžu jen závidět. ale jsem ráda, že jsem fakt odolala a neobjednala si ten borůvkový, ačkoliv borůvky glykemii snižují. už šest týdnů funguju na téhle bezsacharidové dietě, až na to, že je mi občas hrozně slabo, jak nemám energii, to nakonec není tak špatné. navykla jsem si hlídat cukry úplně ve všem. a vlastně to není zase takový hardcore. a neměla jsem letos ani jednu točeno zmrzlinu! takže je asi jasný, že se už těším na podzim. lol. hezký víkend. téra

Žádné komentáře :