čtvrtek 28. září 2017

třídenní pracovní týden? ano, prosím! častěji, prosím! a tak jsem ve středu dorazila domů, vzala psíka ven a přemýšlela, co s načatým večerem. badboy měl dorazit až po půlnoci, a tak jsem to viděla na vanu, knihu, postel, pohodu. od úterka mě zase bolí solidně záda. a poprvé v životě zažívám pálení žáhy. já to vážně doposud neznala. prý v těhotenství dost časté. lahůdka, co vám budu vyprávět. pomáhá mi to zapít obyč vodou, nebo si dát kousek syrové mrkve. || ráno mi moji padres dovezli dorotku, protože jezdí tradičně na jeden podzimní státní svátek do prahy. někdy i na dva. jdou na prohlídku nového světa, tentokráte s průvodcem. a mum už mi posílala i fotky z werichovy vily a z místa, kam na karlově mostě pokládají lidé květiny k uctění památky jana třísky. my si s badboyem v úterý pustili obecnou školu, ale ke konci jsem usnula. přišla prostě devátá hodina. || dnes, státní svátek. díky mýmu klukovi dnes nemusíte do práce, tak mu všichni gratulujte, já už to udělala. místo toho, abych mu koupila hezký parfém, nebo něco pěkného na sebe, přál si kufr na nářadí. já na ty praktické dárky tak moc nejsem, tak jsem trošku skřípala zubama, ale jeho to potěšilo. || nechali jsme psí duo doma a vyrazili do polska. poláci státní svátek v září žádný nemají,  tak tržnice v kudowě vítala mraky čechů. stejně nechápu, že sem fakt jedou celé zájezdové autobusy, lidé z všemožných koutů české republiky. kdybych to neměla od domu cca čtyři kilometry, tak by mě ani nehlo. ale chtěli jsme se v polsku podívat po kočárcích. v kudowě jsme neuspěli, tak jsme se šli podívat na tržnici, koupili kostku másla, badboy si koupil nějaké sladkosti, miminku jsme koupili dva páry vánočních ponožek, pro moji sis vřes, já domů svazek ředkviček, mega ředkviček, a v outlet aréně hned přes silnici jsme koupili na komodu přebalovací podložku. je v takové latté barvě, což jen kvituju, jsem z těch barev totiž byla zase úplně hotová. za hodinu naložím smečku do auta, pojedu do čska vyzvednout sis a pojedeme se podívat na dožínky do babiččina údolí. moc se těším. a večer nějaký film a kniha. zítra mám dvě hodiny se seniory po ránu, ale to je náhodou hrozně fajn věc. takže jako kdyby ani nešlo o práci. lol. a pak víkend. to chceš. téra

Žádné komentáře :