středa 6. září 2017

troška stížnostní na ten svět. haha. záda. panečku, to je věc. vždy jsem se bála, že mě budou jednou v těhotenství bolet záda kvůli většímu poprsí. nestalo se tomu tak. ale už cca dva roky mě občasně pobolíval sedací nerv. resp. to jsem si tak myslela. nikdy jsem to neřešila, protože to přišlo vždy nárazově, jenom na chviličku a zase to odeznělo. poslední týden jsem o tom věděla denně. dokonce v neděli na houbách jsem si tak trošku pokulhávala. badboy mi od soboty říkal, že mi občas lezou záda, ať si je hlídám v teple. jde vidět, že ten má se zády své zkušenosti. včera jsem byla na dva kurzy ve firmě, dorazila domů, pustila se do přípravy oběda, sehnula jsem se pro sítko na slití těstovin, nohou mi projela bolest, orosila jsem se, na místě se rozplakala. podařilo se mi narovnat, ale vůbec jsem netušila, jak se dostanu do obýváku pro telefon. rozdýchala jsem to (si představuju, že takhle budu rozdýchávat kontrakce, haha) a těch deset metrů nějak dala. badboy na cestách. takže taťka. třeba má v práci auto. neměl. poté mi volala mamka, že jde z práce pro auto a odveze mě na neurologii. tak se stalo. když jsem se sápala do auta, vůbec jsem v bolesti nevěděla, která bije. a musím říct, že v nemocnici na neurologii byla nejhodnější sestřička i lékařka. po konzultaci s gynekologem mi daly obstřik, hned se mi trošku ulevilo. ale upřímně že by mi dnes bylo nějak extrémně lépe, to se říct nedá. ale tři firemní a tři dětské kurzy čekají. nedá se nic dělat. asi si na ten dětský vezmu polštářek. lol. báječné ovšem je, že můj středeční start je až v půl jedenácté. po letech, kdy jsem začínala ve středu v šest či v sedm ráno a jezdívala domů kolem osmé, je start o půl jedenácté a konec v pět velmi příjemný. ještě chvíli si půjdu číst, psí kámoš nedal jinak, než že v sedm půjdeme ven, tak jsme šli, pak si připravím do krabičky oběd a sváču, a tradááá. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Rozhodně je potřeba se držet v teple, Ter!!! Tyhle ústřely a blokády dokážou nadělat hrozný peklo.

téra řekl(a)...

Kdybys mě viděla teď, jak se pořád chumlám do něčeho, neťapkám doma už naboso, jako jsem to léta dělala, a dnes jsem si objednala super dlouhý svetr. Já jsem na záda nikdy netrpěla, jednou se mi zablokovala loni na jaře, to jsem brala čerstvě antidepresiva, a bylo mi řečeno, že je to psychické. Do dvou dnů to bylo pryč. Ale tohle byl slušný hardcore, klepu, že je to teď ok, a budu doufat, že to ještě ty necelé tři měsíce dám, abych nemusela nastupovat na mateřskou dřív, než chci.