neděle 15. října 2017

konec týdne byl takový poklidný. čtvrtek a pátek utekl jako voda. za oba dva dny dohromady jsem odučila pět kurzů, takže pohodička. z toho tři skupinky byli senioři a dva ve školkách. už vybírám věci na halloweenskou angličtinu. koupila jsem si v tigeru plastovou sekyrku pokrytou krví, mám pavouky a přemýšlím o hopících aká oční bulvy. lol. || v pátek navečer jsme strávili u badboyovy mum, která se vrátila z nemocnice. byla u ní na pár dní i její teta, kterou jsem měla čest poznat v létě. naprosto unikátní žena. chováním nesmírně distingovaná, elegantní, s úžasnou rétorikou a myšlenkami. je jí sedmdesát, ale já jsem si ji nesmírně oblíbila. takže se mi ani nechtělo domů. jeli jsme na nákup, nakoupili právě i pro mamku nějaké věci a ještě se tam na jeden šálek čaje vrátili. a ráno v brzkou ranní hodinu se s námi teta vydala směrem na sever. jeli jsme s badboyem na den do drážďan. nakonec jsme nevybrali cestu směr praha-ústí-dresden, ale jeli jsme od nás směrem na liberec, takže jsme mohli tetu odvézt domů, a přes kratičký úsek polska do drážďan. byla jsem tam podruhé v životě. poprvé před třemi lety před vánoci s mamkou a sestrou, tenkrát pršelo, primark byl týden otevřený a byl to masakr. nejdřív jsme vyrazili na procházku po centru, protože já toho fakt zase moc neodchodím, jak mě bolí třísla, a věděla jsem, že po nákupech bych byla úplně marná. takže začátek typicky ve starbucksu na káva, a pak už po centru. bylo to hrozně príma, protože badboy se mnou tyhle cesty moc neabsolvuje. já jsem za trvání našeho vztahu navštívila londýn, paříž, berlín, vídeň, varšavu, wroclaw, některá z těch míst i dvakrát, jeho to moc nebere. takže jsem byla šťastná, že je tam se mnou a líbí se mu to. trošku mi leželo v hlavě, co bude říkat na primark. obecně není příznivcem obchodů a ne zcela rád nakupuje oblečení. takže se nabídl, že ponese tašku. a celé dvě hodiny tam zvládl dost statečně. vlastně mě v nákupu dost podporoval. dvoje botky, šaty, kardigan téměř až na zem, spodní prádlo, tríča a tílka, dárky, maliličko kosmetiky, věci pro pana mimina. ale měla jsem radost, že si badboy udělal radost a koupil si věci, které si přál, včetně hezké zimní bundy. překvapil mě i tím, že si zkoušel kabátky a parku, což je normálně úplně mimo jeho komfortní zónu. ve finále shledal, že je to dál mimo jeho komfortní zónu, ale vůbec mně přišlo super, že o takovém oblečení vůbec přemýšlel. || on večer doma padnul a vzápětí usnul, vzbudil se až po dvanácti hodinách. já, plná čerstvých dojmů a radosti z věcí, jsem uklízela, vytírala, třídila, prala, sušila a zaklízela. ač by to mohlo vypadat, že z mého šatníku se už nedá nic vytřídit, opak je pravdou. a tak k badboyově sis putuje kabelka, boty, a cca deset dalších věcí. přerovnala jsem nám skříň, přebrala ponožky a spodní prádlo. btw mě už nesmí nikdo nechat nakupovat ponožky. kdybyste doma někdo postrádal ponožky, přijďte za mnou, mám asi šedesát párů. || dnes se chystám koupit vánoční papír a pustit se do prvního balení vánočních dárků. chci přečíst další knihu od roberta bryndzy a uvařit oběd. toť můj cíl. a jen tak se povalovat, relaxovat, dospávat, užívat volna. miluju podzim. téra

Žádné komentáře :