pondělí 30. října 2017

moje klidové přesvědčení mi vydrželo přesně přes noc. ráno do firmy. naposledy!!! vyfakturovala jsem jim a čau. a tak nějak jsem byla ráda, že jsem pryč. poté můj oblíbený kurz. v oblíbené kavárně. měl být. jenže kavárna z technických důvodů otevírala později, takže jsme se přesunuly se studentkami úplně jinam. do kavárny, která mě irituje. už několikrát jsem byla nucena se tam přesunout v rámci výuky, a vadí mi jakási neosobnost prostoru, hlasitost lidí, divná obsluha. a cítím se hrozně podrážděná. a byla jsem sama sobě hrozně protivná. byť jsem se snažila působit jako vždycky. asi jen můj vnitřní pocit. || nějak mě ani počasí netěší. já to slunko v kombinaci s chladem nemám ráda. raději bych nějakou parádní plískanici. || dnes tři hodiny dětských kurzů, včera jsem koupila girlandy aká lebky, tak se těším, až to pověsím přes celou učebnu. a někam zaseknu tu krvavou sekyrku, haha. || včera jsem si sjela do dm pro rýžové mléko, nakoupila ještě pár pičičand do porodnice, a jela vyzvednout mamku s tím, že si před kinem u nich dám ještě kafe. sekla jsem se o hodinu, netušila jsem, že je kino až od půl šesté, nikoliv půl páté. a já tam bivakoala už před čtvrtou. takže nakonec jsem si dala i zeleninový salát, viděla část zápasu mezi slavií a slováckem. a pak jsme s mum zjistily, že jsme tenhle dokument o impresionistech v kině už viděly. a tak jsme místo toho jely znovu do nákupní zóny, kde jsem si KONEČNĚ domů koupila plyšovou deku. až budu s mimounkem v obýváku v noci ho krmit, ať nezmrznu. koupila jsem mu ještě dvoje teplé rukavičky. ale pletená čepička je docela hardcore. těch látkových mám hodně. pletenou jednu. a všechny ty čepice, které jsem viděla včera, jsou na dítě 6-9 měsíců. to bude pro mě i pro něj zrovna léto. takže ještě zapátrám v praze a v klodzku. to je takových věcí ale. || na chvíli se natáhnu, jedu učit až za dvě hodiny. poslední dobou mám pocit, že mě zase přepadá ta únava jako v počátku těhotenství. stačí chvilička odpočinku a jsem zase ready. go to bed. téra

Žádné komentáře :