neděle 8. října 2017

týden ticho po pěšině. byl to svižný a trošku hektický týden. dělala jsem jeden poměrně rozsáhlý překlad, vezla psího kámoše na veterinu, protože na tajňáka sežral vysokoprocentní hořkou čokoládu, byla jsem v divadle na úžasném představení muži v offsidu v podání mladoboleslavského divadla. a taky jsem si vyrazila na víkend do prahy. k chandlerovým. večer dorazila ještě janička, a ráno se připojila i terka, a vyrazily jsme na dámskou jízdu. resp. na výstavu botek manola blahnika do sovových mlýnů. skvost!!! předtím jsme zakotvily v emě na kafíčko. a poté v atmosféře na obědě. s kate jsme to pak zakončily ve spálence v útulném starbucksu. a vlakem zpátky do uhříněvsi. večer dorazili maru&jiří, chandler odjel na jakousi oslavu, a když gábor usnul, skvotovaly jsme ve velké posteli s janičkou a kate a bylo to skvělé. ráno jsme přejel na prosek k wesimu&téře na snídani a pak už cesta z města zpátky domů. vymalovaná ložnice, tak jsem to tu zabydlovala. přivezla jsem si domů od téry parádní vánoční šálu, z nanu nana pár roztomilostí, a jinak krásné pocity z toho, že to v praze bylo fajn. za měsíc opáčko, jdeme s holkama na české impresionisty na hrad. plány musí být. téra

Žádné komentáře :