středa 11. října 2017

vaří se mi rýže na rizoto do krabičky, tak mám chvíli času. zase mě docela baví psát. byť mě teda samotnou vyděsilo, jak to včera byl dost baby post. na druhou stranu já se na to všechno těším. kdyby mi někdo ještě nedávno řekl, že se budu těšit do porodnice a na celý ten proces porodu, tak bych na něho asi zírala jako na blázna. odstartovala to ta 3D fotka. a moc se mi to nikde v reálu lidem cpát nechce, tak si to cpu sem. || vyrazila jsem včera po práci ještě jednou na kukandu do rossmanna. když je tam těch 50% na dekorativku. nakonec jsem si odnesla řasenku od essence, která hýbe instagramem. dlouho je vychvalovaná. mě svědí po drogérkových řasenkách oči. jediná značka, která obstála, byla bourjois. ale říkala jsem si, že za cca čtyřicet korun tu essence prubnu. má pro mě dost netypickou štětku, ale dělá moc hezké řasy. také jsem sháněla nějaký dobrý produkt na obočí, gel abh je dost výrazný, takové ty setíky aká avon mě moc neberou, gel od essence či maybelline mě už přestává bavit. tuhle jsem sledovala video getthelouk, a tuším, že docela hezky mluvila o tužce na obočí od catrice. tak jsem ji zkusila. a musím říct, že mi teda vyhovuje daleko lépe než ta od trend it up. a pak jsem si koupila rozjasňovač/bronzer od makeup revolution. značka, která mě kdysi dost brala, a teď mě nechává úplně chladnou. na druhou stranu tenhle "proužkovaný" bronzer je takový dupe od bobbi brown či revlonu, a tak jsem si říkala, že ho za těch pár korun zkusím. a moc se mi líbí. a docela dost mě mrzí, že v našem rossmannu není značka revlon. já mám od nich teda jen mejkap, který mám ráda, ačkoliv si myslím, že jsem si ho před rokem kupovala dost světlý, ale myslím, že mají určitě kupu dalších skvělých produktů. možná mě ta kosmetika zase začne víc bavit. lol. 

zítra se chystáme s mamuš do kina na sněhuláka. jediná kniha od jo nesba, která se mi docela líbila. na filmové zpracování jsem velmi zvědavá! jinak čtu pěkně starou charlotte linkovou. musím přiznat, že nejsem vtažená do děje tak jako u jejích nových knih, ale myslím, že to nakonec bude dobrý příběh. těším se, až dnes dorazím domů, zalezu do vany a do postele právě s knížkou. téra

Žádné komentáře :