středa 8. listopadu 2017

chachá, si připadám jako skutečná žena v domácnosti. večer jsem panu miminu objednala dvoje capáčky a hračku, a pak se rozhodla, že můj život porodem fakt neskončí. před pár dny jsem si objednávala z aliexpressu bílý krajkový límeček, který si chci přidělávat k šatům či svetrům. samozřejmě černým. a včera jsem si z ebaye objednala nádherný černý. korálkovo-krajkový. úplně ho vidím v kombinaci s šedou. čímž si myslím, že bych si měla pořídit nějaké loose šedé šaty, nebo svetřík v té barvě. také jsem si objednala jednu divočejší paletku od značky technic. přijde brzy, jde z anglie. mám od téhle značky jednu větší paletku a má naprosto výbornou pigmentaci. ok, nejsou to žádná reprezentativní balení, ale za tu cenu? měla jsem od nich i rozjasňovač s přenádherným reliéfem, ale když jsem dělala kosmetickou čistku, rozhodla jsem se ho poslat dál, protože stejně točím jen rozjasňovače od the balm a sephory. jsem taková nervozní, že mi nedorazilo ještě pár věcí z ebaye. nejsou pro mě, ale jsou to vánoční dárky. vím, času dost. ale jakmile něco obvykle nedorazí během třech týdnů, tak ve mně hrkne. kór když mám pocit, že bych kolem mikuláše měla ozdobit stromeček a všechno by pod ním už mělo být. no ale zpět k mé roli ženy v domácnosti. byť jsem včera byla utahaná jako kůtě, všechno ze mě spadlo po koupeli. vždy, když do vany zalézám, ve mně hrkne, zda není moc teplá a neporodím dřív. šla jsem do postele po desáté, ale před pátou jsem už byla čilá. takže jsem šla přendat prádlo z pračky do sušičky, změřila si glykemii a byla naprosto spokojená. uvařila si černý čaj, přidala mátu, nachystala badboyovi sváču, snídani a magnesium. šla ho vyprovodit k náklaďáku, vyvenčila boříka, rozradostněně vytáhla letáky ze schránky, nachystala si snídani, je půl sedmé, a já si půjdu zalézt s knížkou do postele, při čemž ještě zcela určitě usnu. mám celé dlouhé volné dopoledne a popoledne, takže jsem chci zametat a vytírat, dopisovat seznam toho, co je potřeba koupit, okouknout ceny a typy monitoru dechu, nakreslit obrázek do památníčku, přečíst knihu, uvařit zeleninový vývar. výzva přijata. tak jo. postel a kniha volá. jdu se odebrat do peřin. hezké ráno. téra

Žádné komentáře :