úterý 14. listopadu 2017

troška vzrůša pokračuje. kontrakce cítím stále, byť slabší, hořčík asi zabírá. dnes po šesti dnech nemám střevní potíže, a to jsem měla teplé jídlo. a ani nebylo domácí. představuji si to asi tak, že bych doučila příští týden. o víkendu si zajela na vánoční trhy na kuks, v neděli šla do divadla, pak si užila pohodový týden s nicneděláním doma, a pak už se děj vůle boží. půjdu klidně rodit. už jsem poměrně klidná. mamka mi prý ušije prostěradýlka do košíků, sehnala jsem dnes skvělou dečku pro malého, koupila další zavinovačku, máme plínky, a hlavně už má zimní čepici! obchody nepočítají s tím, že se rodí děti na začátku zimy a pak se s nimi občas vyrazí i ven. ale mamka dnes jednu sehnala. druhou mi uplete tchýně. třetí mám od sestřenice. || včera v podvečer jsme s badboyem jeli do lídlu, kde jsem si koupila vánoční svíčku a cédéčko koled. ale protože nám tu v obýváku stále běží jakýsi pořad lovci tornád, na což badboy už třetí den zaujatě hledí, musím počkat, až dnes proběhne poslední díl na youtube. zrovna tahle série mě nebaví. občas jsem s ním koukala na trucky, které jezdily v severním ledovém oceánu v zimní sezoně, na vágnera a jeho dobdrodružství (ať už rybářské či jiné), pohlreicha, letecké katastrofy. všechno dobrý. ale tohle mě neba. už chci svoje koledy. a strašně ráda si pustím v archívu čt o pěstounských rodinách režisérky olgy špátové. cestou do prahy jsem s ní poslouchala rozhovor na radiožurnálu, přišla mi úžasná. 

dnes jsme si s mamkou udělaly výlet do polského klodzska. měly jsme to naplánované už pár týdnů, protože žádný pátek jsme nesesynchronizovaly. v osm ráno jsme vyrazily, přejely zasněžené kopce a přijely do slunného rána v klodzku. je to od nás cca čtyřicet minut autem, takže brý. můj cíl byl jasný. plenky značky dada. dají se koupit kdekoliv v biedronce, takže pro příště už do kudowy-zdroj. koupila jsem tři vánoční dárky. dva pro kamarádky, třetí pro badboye. z toho mám velkou radost. v obchůdku ziaja jsem si koupila olivkovou regenerační masku na vlasy a odličovač očí. už pár let nepoužívám kondicionéry, zbytečně mi zatěžovaly vlasy, ale nepoužívala jsem ani žádnou speciální kúru na vlasy. vlasy mi stříhá bárbí, takže nechodím ani ke kadeřnici, barvím se po domácku, a žehlím si vlasy. takže asi všechno blbě. ale těhotenstvím se mi kvalita vlasů nějak zlepšila, a tak jsem si říkala, že by nebylo vůbec špatné, kdybych ten lepší stav zkusila nějak podpořit. a odličovač očí jsem musela. není dvoufázový, protože ten mi od téhle značky nevyhovuje. mám jiný dvoufázový z primarku, ale dráždí mi oči, takže uvidím, jak s ním dál naložím. značka ziaja je mi velmi sympatická svým jednoduchým designem, takovým až lékárenským, a nízkými cenami. nevím, o kolik je to dražší tady v čr, ale v polsku je to superlevné. asi zase teda záleží kde. když na produkty narazíte v některých "kosmetických stáncích" za hranicemi na tržnici u stánku, je tam solidní marže, protože chtějí trošku natáhnout čechy. já si vždy kupovala nějaké produkty v polském rossmannu, carrefouru, a hlavně ve specializovaném obchůdku. věc je ta, že mi ve skutečnosti ale jen malé množství produktů vyhovovalo. měla jsem několik micelárek, nebyly ničím výjimečné. neurazily, nenadchly. krémy jsou na mě dost hutné. resp. bývaly. teď v těhotenství mám sušší pleť a možná by mi seděly víc, ale já v tomhle souzním se značkou himalaya, a asi žádné hokusy pokusy podstupovat nechci. nevyhovoval mi ani krém na oči. teď mám ten z kozičkové řady, ten je docela příjemný. skvělé bylo i kozičkové tělové mléko. jak jsem již zmiňovala, dvoufázový odličovač mi dráždil oči. měla jsem i intimní gel, normálka. takže u mě je to takové rozpačité, a moc doufám, že se mi tahle maska a odličovač budou zamlouvat. mají tam i dětskou kosmetiku, časem ji asi prubnu, ale teď mám pro chlapečka nakoupeno a připadá mi zbytečné toho mít tunu. koupila jsem si v carrefouru zase svoji oblíbenou bázi pod mejkap. je to značka ingrid, báze je zelená, takže skvěle eliminuje červenání pleti, krásně matuje a je nesmírně příjemná. už je to moje třetí nebo čtvrté balení. a málokdy použivám jinou bázi. kam se na ni hrabe třeba porefessional od benefitu. mrzelo mě, že v klodzkém rossmanu neměli značku wibo. sic je to taková dupe značka všeho možného, ale mám ráda jejich tvářenky, a napadlo mě u nich prozkoumat nějaké produkty na obočí. tak ne. douglas v klodzku je tak trošku prasárna. všechno tam je takové roznípané, špinavé, zaprášené. člověk ani nemá chuť cokoliv kupovat. a bonnie-lou manizer od the balm ještě neměli. || oběd v takové té restauraci, kde si naberete, co chcete, a platíte za váhu. tak jsem si opatrně vybrala, a je mi dnes dobře. || přesun do obchodu reserved, tam si pokoupila mamka. já si oblečení teď nějak nelajznu. mám daleko lepší postavu než před jiným stavem, ale nevím, jak moc se mi zvětší prsa po porodu, co mi zbyde z těhotenského břicha, ... ale pár favoritů na sebe bych si tam teda našla. minimálně košilové šaty či kardigany nebo šaty. || odpoledne dva milé dětské kurzy angličtiny. a zase hurá domů. mám tu psí smečku, páč dorotka dnes byla hodně sama doma, mamka šla s kamarádkou do kina, taťka má rodičák, takže psí westička je teď u nás. snědla svoji večeři, pustila se i do boříkovy večeře, trošku ji z toho bolelo břicho, a teď je nakvartýrovaná u mě v posteli a spí. já mám zítra až odpolední výuku. trošku to tu chci doma pošolíchat. číst zahradnictví. zabalit těch pár dalších dárečků. možná ještě zavítat do sekáče. uvidím. možná také dopoledne krásně prospím. lol. ve čtvrtek jdu do poradny, a uvidím, zda už dostanu papíry pro porodnici. ale asi ano. včera jsem byla na diabetologii. nemůžu narozdíl od prezidenta tvrdit, že mi odešla cukrovka, takový diletant fakt nejsem, ale všechno je v nejlepším pořádku, abych mohla rodit v místní porodnici. a hlavně jsem do papírů dostala to, co jsem si přála - nepřenášet. takže vánoce s chlapíkem budou báječné. téra

Žádné komentáře :