neděle 10. prosince 2017

máme napečeno cukroví a dítě stále nikde. působila jsem jen jako taková pomocná síla. udělala dva druhy jáhlového cukroví, chvíli slepovala linecké, pospávala v křesle, sledovala biatlon, lásku nebeskou, bridget jones a záskok divadla járy cimrmana. ano, tohle všechno se během cukroví stihlo. protože jsme s mamuš dorazily k sestře ve čtvrt na deset a odjížděly někdy v osm večer. už v poledne mi všechno to sladké nesmírně vadilo, a to jsem nijak zvlášť neochutnávala. takže jsem se snažila pít hodně čaje a vody. ovšem tohle všechno mi způsobovala enormní pálení žáhy. pátek byl na tohle velmi výživný. a když nám sis naservírovala úžasné indické jídlo, normálně jsem za každým soustem musela poslat i hlt vody. přešlo to až večer, kdy mi mamka dala nějaké ovocné pastilky. badboy jel skládat do škodovky, takže jsem zamítla vypuzovací akci no. 1. napustila si střídmou vanu, četla si a pak padla za vlast. badboy dorazil o půlnoci. já vcelku. včera jel pro snídani (měla jsem po x měsících krajíc vánočky!), pak nastartovat mého taťku přes kabely, a pak za mnou. mě ty naše společné snídaně tak baví. po obědové domácí pizze jsme se rozhodli pro ratibořice. vánoce v kuželníku. knížecí vánoce na zámku. tržík v mandlu. jezdím tam vždy kvůli atmosféře. ta mě letos nějak totálně minula. důvod prostý. standardně tam jezdíme v sobotu dopoledne, kdy tam ještě nejsou celá procesí lidí. před mandlem u mlýna hrají muzikanti lidové písně a koledy, voní to tam klobáskami. do mandlu vstupuji spíš ze zvyku a s ohledem na své tradice. ten trh je čím dál větší drekárna. dřív tam alespoň prodávali nějaká přírodní tělové másla/mléka (něco na způsob manufaktury), po tom už ani památky. nevím, jaký očekáváte na vánočních trzích sortiment vy, ale já některý nevkus a kýč fakt nechápu. když třeba vidím, jaká krásná mýdla vyrábí moje sestra, jak to balí, jak o tom přemýšlí, v čem nabízí balzámy na rty či bambucké máslo. a pak přijdete na trh a tam pic kýčové mýdlo dvou barev, které byste nevěnovali ani úhlavnímu nepříteli, všechno tak divně balené. já vím, že manuální a zruční jsou i nevkusní lidé. některé svíčky jsou fakt hardcore. ale jo, proti gustu, že jo. || pokračovali jsme s badboyem ke kuželníku. boty zahnojené od bahna. tentokráte tam neměli žádné vydání knihy babička. koukli jsme na jedno vánoční představení, v němž se představila opět sofinka, moje nejmilejší studentka ever. koupila jsem si jmelí. badboy po vydatném obědě nechtěl lautr nic. pokoupila jsem pár pohlednic od pana škopka. a vydali jsme se opět domů. || doma film terapie láskou, který chválila na fb dee. horká vana. ta vlastně nebyla tak horká, protože já za ty měsíce, co jsem se úplně horké vaně vyhýbala, odvykla. poté jsem se dala do úklidu a opět nějakého třídění. zbylo mi osm laků na nehty. to je náhodou prima skóre už. vytřídila jsem nějaké glitry, mejkap, umělé řasy (to jsem si jako někdy vážně objednala!). v noci navštívila rekordně sedmkrát toaletu. přetahovala se se psím kámošem o místo, až nad ránem kupodivu usnul i u badboye pod peřinou. v noci mě hrozně pobolívalo břicho. chvílemi jsem se radovala, poněvadž to bylo dost intenzivní a chodilo to v takových vlnách. jenže pak to ustalo. tak čekám dál. hezkou neděli. téra

Žádné komentáře :