středa 24. ledna 2018

dluh. pustila jsem si tu americkou verzi s jessicou chastain, kterou mám teď velmi v oblibě. hraje tam agentku mossadu. mně ten film přišel skvělý. mám ráda tenhle typ filmů, který sice nemusí být nutně podle skutečnosti, ale navozuje to pocit, že je, a že se něco nového dozvím, nakouknu někam pod pokličku. || je skoro půlnoc, měla bych jít spát. karbanátek si téměř celou minulou noc cosi pro sebe vykládal a rozhazoval ručičkama. hlad evidentně neměl, protože mu v noci stačilo jedno kratší kojení. za to ten dudlík! jestli mu vypadl stokrát z tlamky, tak je to málo. to pak mává těma ručkama ještě víc. takže jsem vedle něho poklimbávala. dopoledne cesta po úřadech. šla jsem se vzdát mateřské a požádat o rodičovský příspěvek. twl, to je byrokracie. já chci žít v estonsku, kde je to všechno propojené. tady jsem s dítětem v šátku šla ze sociálky na úřad práce, abych se tam dozvěděla, že mi na sociálce nedali potřebné papíry. navíc to vůbec není tak snadné se vzdát nějaké dávky a dostat jinou. slečna na úřadě byla fajn, všechno mi to vysvětlila. upřímně si myslím, že patřím mezi ty bystré lidi, ale představa, že jsem dýně, tak se v tom ztratím hned po prvních dvou větách. || odpoledne jsem se snažila na půl hodiny si zdřímnout, ale měla jsem vedle sebe opět rozhazovače rukou, takže on spolu se mnou zabral posledních deset minut. pak zvonil budík a jeli jsme k mojí sestře do čska na kávu a čaj. karbanátek tam jel předvést své fantastické plíce. za trest jsem mu na hlavu dala čepici s králičíma ouškama a zapnula ho do medvědí kombinézy. já jsem tak ráda, když ho rodina a přátelé chtějí mazlit a nosit, a já se ho tak na chvíli vzdám. jsem to ale matka. lol. ale chci, aby si zvykal na lidi. || v pátek k volbám. schválně tu nic nerozepisuju, to je moje parketa na facebooku, haha. protože tady píšu víceméně heslovitě, a napsat, že voliči miloše zemana jsou obvykle parádní dýně, by znamenalo nekonstruktivně psát. btw myslela jsem si vždycky, že parafázie je jen mýtus. a největší prča na tom je, že voliči pana zemana ji mylně zaměňují za parafrázování, takže si myslí, že parafázií trpí pan profesor drahoš. se picnu. téra

Žádné komentáře :