čtvrtek 18. ledna 2018

dnes jsou lukovi přesně čtyři týdny. prý se z novorozence stává kojencem. takže mám doma kojence. kojence, který něco brebentí a rozhazuje u toho ručkama, tahá moje vlasy, zvedá hlavičku, když ho přetočím na bříško, chtěl by se odplazit, na což je ještě velmi brzy. tak vzhůru do dalších týdnů. || měla jsem teď takové dva produktivní dny. včera jsme se tady kousek za námi sešli s taťkou a rudou, já vzala luku a boříka, a šli jsme ven. s taťkou jsme pejsky prošli, a šli k našim na kávu a fresh z jablek a grepu. badboy zůstával na noc v liberci, takže jsem si musela všechno nějak sama rozvrhnout. a lukovi se zabrat nechtělo. a když se zadařilo, měla jsem tak akorát čas na sprchu, knížku a pak už jsem padla taky. hošíček se vzbudil před čtvrtou na krmení, ale pak už se rozhodl nespat a do rána si něco vyprávěl. já vedle něho poklimbávala, ale že bych úplně zabrala, to teda ne. takže jsem byla tuze ráda, když jsem ho dnes dopoledne uspala a usnula s ním. ale daří se mi moje rozdělení činností, takže jsem včera viděla naprosto výborný film případ sloane z prostředí lobbingu. a ten závěr, ten byl teda impozantní. navíc se mi během těch všem kojení podařilo vidět celou druhou sérii gilmorek a už jedu třetí. ani nedokážu říct, kolikrát v životě jsem komplet gilmorky viděla. to je taková moje slušná obsese. podobně jako criminal minds, kde se chystám na 13. sérii. před porodem jsem zvládla jedenáctou a dvanáctou. nestihla jsem dokument selský rozum na čt, naštěstí mají archiv, takže mi to dnes dalo na jedno kojení a pak když luka usnul vyčerpán a udřen z jídla. lol. myslím si, že každý volič andreje babiše by si měl tohle pustit. hlášky, které vypouští z pusy, a zpětně jde krásně vidět, jak si nevidí do tlamky a to, co vypouští, rázem svými činy popírá. ale jeho voliči budou i po zkouknutí něčeho takového stejně nejspíš argumentovat kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. ale fakt tomu tak není. || stále cestuji po arménii a gruzii s princem ládíkem a zlobím se sama na sebe, že čtení nevěnuju více času. je druhá půlka ledna a já čtu teprve čtvrtou knihu. a to chci letos dosáhnout mnou stanovené mety a ještě pokořit čtenářskou výzvu. musím to zase rozjet. času mám zatím dost. || dorazil ke mně nový lak na nehty od značky mavala. ano, marnivost. a já jsem z něho nadšená. vypadá to, že je to konečně něco, co mi bude chvíli držet na nehtech. navíc jedna štětka laku stačí v plném krytí na celou ruku. dost dobrý. takže jsme si odbyli kosmetické okénko. nuzné kosmetické okénko. já jdu vzbudit svého karbanátka, abych ho mohla vykoupat, převléknout do pyžamka a nakrmit. téra

Žádné komentáře :