středa 3. ledna 2018

užíváme si s mimiňákem a psím kámošem doma. chtěla jsem dnes vyrazit poprvé se šátkem ven, ale než jsem nás vypravila, tak se zvedl vítr a rozsněžilo se. ale odpoledne to dokonám. ne nadarmo jsem si kupovala botky aká timberland, které mě vzhledově nijak extra neuchvacují, ale praktické hledisko převládlo. sníh mě nezaskočí. a navíc já tohle sněživé počasí miluju. a ocením, bude-li leden ve znamení bílého pocukrováníčka. || užívám si pohody. koupila jsem si hruškový čaj s karamelem, abych pořád nepila černé čaje, které miluju s citronem, a ve větším množství by byl luka pak osypaný. sleduju youtube. jak pošetilé. včera jsem se odměnila a objednala si od jedné slečny z instagramu rtěnku od clinique v odstínu raspberry pop a tvářenku od milani. obojí jsem chtěla moc vyzkoušet. milani mě jako značka lákala už dlouho, především právě tvářenka, a tahle byla za pár kaček. mně se tohle přenakupování od holek z instagramu moc zamlouvá. za pár korun vyzkouším něco, na co mám zálusk, vím, že to přijde vydezinfikované, není to nijak jeté, většinou je to jen minimálně používané, a já si můžu udělat obrázek, zda do toho do budoucna ta investice stojí či nikoliv. tuhle jsem si takhle objednala/vydražila lak od michaela korse. neslyšela jsem na jeho laky žádnou velkou chválu, takže několik stovek se mi za něj dát nechtělo. takhle mě stál pár korun. barva dle mého gusta. na nohou drží dobře. ale tam mi drží skvěle většina laků. na rukou je to bída. ale mně na rukou drží strašně málo laků. nicméně řeknu, že i catrice či trenditup mi vydrží o trošku déle. takže dobře, že jsem ho koupila z druhé ruky. || po knížce šlehačková oblaka od terezy salte, kterou možná znáte spíše jako tereza in oslo, a povídce haruki murakamiho birthday girl jsem se pustila do knížky dívka v okně. hlavní hrdinka mě zatím irituje ještě víc než ta z knížky dívka ve vlaku. ale na ten příběh jsem nesmírně zvědavá. rozhodla jsem se navíc letos plnit i čtenářskou výzvu. témata se mi líbí a jsem zvědavá, ke kterým knihám mě to zavede. alespoň vystoupím z určité komfortní čtenářské zóny a dostanu se zase k něčemu úplně jinému. a je to jen dvacet knížek. letos se snažím počet knih do prosince nepředimenzovat, pokud přečtu 40-60 knih, bude to super. téra

Žádné komentáře :