úterý 6. února 2018

existuje nějaké kritérium, podle kterého si vybíráte filmy? nějaký vzorec? já příliš nesleduju komedie. ani horory. málokdy koukám na thrilery. nebaví mě fantazy, scifi a mysteriozní filmy. nesleduju příliš ani českou kinematografii. mám ráda hřebejkovy a svěrákovy filmy. ale už neznám takové ty klasiky minulého režimu. mám ráda dramata. občas trochu romantiky. konverzační filmy. dobrý příběh. trocha psychologie. baví mě i filmy z politického prostředí. většinou narazím na nějakého herce, moc se mi líbí, jak ztvárnil určitou roli, a tak brouzdám po csfd a vybírám další filmy, ve kterých hrál/hraje. takhle jsem viděla spoustu filmů s maggie gyllenhaal. povětšinou nehraje v žádných extra proslulých filmech, ale je to skvělá herečka. filmy s tomem hardym jsou skvělé. dítě číslo 44 byl skvostný film. kniha byla o krapet lepší, ten závěr byl propracovanější. film tuhle hlavní nitku-spoj neměl. s hardym výborný film warrior. normálně když se řekne téra a mma zápasy, to mi nic neříká. ale tenhle film patří mezi mé top, je to film, který si pouštím nejčastěji. ale spíš než herce obdivuji herečky. když jsem viděla film případ sloane, padla mi do oka jessica chastain. na to konto jsem si musela pustit úžasný festivalový film dluh. a teď mám zrovna v merku michelle williams. mám ji ráda už od dob, kdy jsem sledovala s nadšením dawson´s creek. je úchvatná. jediná herečka, kterou na instagramu sleduju. byla skvostná jako marilyn monroe. líbila se mi v blue valentine. dokonalým filmem byl pro mě manchester u moře. připadá mi, že je to taková ta víla. múza. hraje ve filmech, kde není potřeba mnoho slov. nejinak tomu bylo včera, kdy jsem si pustila film take this waltz. film s pozoruhodnou atmosférou. líbilo se mi to vizuelně, ale dialogy mě neuchvátily. teď mám v merku film jisté ženy. || včera jsem chtěla filmovat, číst a dorazit účetnictví, ale luka byl mrzout, tak to úplně k tomu nebylo. ráno se na mě nádherně smál. ale když jsem mu pak nepovolila převalit se na bříško a plazit se, rozeřval se. vydrželo mu to téměř celé dopoledne. pomáhalo jen nošení v náručí. po obědě jsem ho dala do šátku, vzala boříka na vodítko a šli jsme ven. to tentokráte nepůjde, protože jsou vskutku třeskuté mrazy venku. odpoledne se mnou ale usnul a nakonec spal hezké dvě hodiny, kdy jsem rychle dělala účetnictví, které už mám téměř hotové. a večer se mu nechtělo úplně spinkat. neplakal. ale ležel v posteli, rozhazoval ručičkama a něco si tam řešil. protože badboy spal jako dřevo, nemohla jsem si dát sluchátka na uši a přestat vnímat svět, takže jsem čekala, až luka definitivně zabere a v deset večer si pustila film. teď si k němu půjdu zalézt ještě na chvilku. probouzí se. a to je to nejhezčí. protahuje se. vytahuje ručičky nad hlavu. nafukuje tvářičky. špulí pusinku. je to ten nejlepší kluk, který mi mohl přijít do mého života. a nechci promeškat ani minutku, kdy je vzhůru. téra

Žádné komentáře :