sobota 3. února 2018

koupila jsem si hyacinth na znamení přicházejícího jara. po neděli se má vrátit zima. vrátit? prostě má přijít. nezlobím se. lepší teď v únoru, kdy se to tak ještě hodí, než aby dorazila v dubnu, kdy už je člověk zkrátka v jarním módu. ne nadarmo jsem si na letošní zimu koupila pořádnou obuv, že jo. jen si nejsem jistá, jak oblékat luku do mrazivého počasí do šátku. myslím kalhoty a botky. má ze všeho studené nohy. můžu mu dát dupačky, přes to natáhnout ještě ponožky a na to navléct rádoby ovčí botičky, ale stejně má nohy studené. je po mně. kalhotový problém je markantní. na dýlku mu začínají být věci v jeho prozatímní velikosti krátké, ale v pase stále velké. nemůže snad navždy vážit tři a půl kilo, tak doufám, že už mu váha poletí nahoru. vidím ty baculaté děti v jeho věku, on je jak žížalka. ale za to už jede gymnastické prvky jako převrat ze zad na bok, pak pořádně rozkmitá ruku a nohu a dá to i na břicho. jelikož takové prvky v jeho choreografii zatím nečekám, v poklidu si čtu v domnění, že to dítě spí, nebo alespoň leží na zádech či boku a rozhlíží se. houby. ono se plazí přes půl postele pryč. v šesti týdnech. || mám za sebou poslední nepracovní týden. od teď už se začnu maličko zabíhat do pracovního procesu. pět hodin týdně. start ve středu. světe div se, já se těším! a to luku nade všechno miluju. o to víc si ho pak užiju. || přečetla jsem knížku hana. chápu ten hype a to nadšení všech čtenářů. po přečtení knih hotýlek a slepá mapa od aleny mornštajnové jsem ani nečekala něco méně kvalitního. skvělý příběh. knedlík v krku na konci. dnes začínám po docela dlouhé době další severský detektývní román od camilly läckberg s názvem andělíčkářka. mám chuť číst. hodně číst. a luka mi to umožňuje. a hlavně kojící polštář mi to dost umožňuje a ulehčuje. včera jsem chtěla pobavit mysl, a tak jsem si pustila film dítě bridget jones. mně se to z těch třech filmů líbilo úplně nejvíc. čím je mark darcy starší, tím je lepší. to za prvé. a má to konečně ten finálně dobrý happyend, toť za druhé. mám v merku pár dalších skvělých filmů. ale mým cílem na zítřek je někde dohledat film červená o operní pěvkyni soně červené. zatím jsem na internetu nikde na film nenarazila. ještě zkusím zkouknout archiv čt. pak bych moc ráda viděla film po strništi bos, také je mi na internetu zapovězen. a v neposlední řadě pak the sick big. nebo the big sick? teď nějak nevím. a kromě zítřejšího zpracování loňského účetnictví, které potřebuju v nejbližších dnech dovalit účetní, mě čeká krasopisně to-buy list na jaro.

Too Faced Chocolate Gold paletka očních stínů
korále či náušnice od značky ko-ra-le
Longchamp kabelku
džíny s vyšším pasem
tenisky (NB nebo converse. anebo třeba něco úplně no name. lol)
mokasíny
plavky. vcelku i dvoudílné. 
podložku pro Luku. nějakou hezkou. neutrální barvy. žádná divočina.
a taky nějakou hrazdičku. ale něco lahodícího mému oku. a doufám, že i jeho oku.
bílou barvu. lak. šmirgl papír. šedou barvu. 
regál z Ikea. spíše dva regály. a pár prken na polico/stůl do obýváku. instagram inspiration.
nějakou z knih nakladatelství absynt
diář
aroma lampu.

stačí. že jo. zítra přepisuju. musím si naplnit inkoustem pero. a objednat bombičky do pera druhého. || jdu přilehnout ke koťátku. téra

Žádné komentáře :