úterý 20. března 2018

dnes vyrážím do divadla. po čtyřech měsících. naposledy jsem byla cca měsíc před porodem. dejvické divadlo s představením vzkříšení. předtím jdeme s liškou na chvíli na kafe. badboy hlídá. měla jsem v záloze na hlídání ségru. to bych oželela to kafe předtím. úplně se těším, až se za chvíli začnu připravovat, ještě nevím, co si vezmu na sebe. těším se, že si dnes nalakuju nehty. a vezmu náušnice. smaragdová rulez. mám dvoje další z aliexpressu na cestě. jedny s tukany, a jedny s třásněmi v takovém tom boho stylu. || přečetla jsem knihu skoncovat s eddym b. od francouzského autora édouarda louise. jde o autobiografický román popisující jeho dětství v hodně omezeném prostředí francouzkého maloměsta. eddyho uvědomování si své homosexuality. četlo se to skvěle. teď čtu na počest pana zdeňka mahlera jeho knihu muž, který přežil lidice. || bárbí mi dnes odletěla do londýna. dnes ráno tam, zítra večer zpět. takový rychlovýlet. těším se na veškerá vypravování. zase se navrací do olomouce, takže naše společné středy padají. brek. || v sobotu jsme s badboyem, lučkou i boříkem vyrazili do pardubic k sestřenici a jejím klukům, byl to krásný den. já tyhle naše rodinné chvilky miluju. || teď v sobotu jsme se chystali do prahy na dyzajn market. nicméně počasí je pořád takové všelijaké, takže jsem se rozhodla to stornovat a zůstat doma. chtěla jsem si od značky ko-ra-le koupit jedny krásné skleněné, ale objednám si je přes internet. nechce se mi celý den v poměrně chladném počasí ťapkat po praze s lukou. jedu do prahy za tři týdny - úterý, středa - a pak v květnu. to už by mohlo být počasí fajn. pro luku mám teď nově manduku a trošku s tím bojuje. v šátku mu bylo vždy príma, ale posledních cca deset dní vzdoruje, když jde o uvazování, nemá rád ani navlékání čepice a plyšové kombinézy. a včera poprvé vyrazil v manduce a byl z toho hrozně špatný. dnes tam při procházce nakonec krásně usnul. včera jsem mu domů přivezla hrazdičku. takovou tu barevnou srandu, která má děti motivovat ke hraní. a jemu se líbí. nesdílí zatím moji nechuť k barvám. bohužel. zapůjčila mi ji jedna moje studentka. a jsem ráda. nechce se mi taková blbost kupovat na pár měsíců, než začne lézt a pak už ho to nebude zajímat. || nic dalšího nového se u nás asi neděje. lukovi budou zítra tři měsíce. je to pořád bobánek. dnes se dvakrát rozplakal při slově suknička, což mě hrozně rozchechtalo. a jinak se hodně směje. málo pláče. krásně spí. krásně jí. jen to nezakřiknout. téra

Žádné komentáře :