neděle 4. března 2018

spící zámek. tak nějak to tu teď vypadá. přišli jsme od rodičů z oběda. luka usnul už v šátku. badboy ulehl, protože byl po více než týdnu dnes v práci. bořík spí tady vedle mě na zemi. zase jsem téměř týden nic nenapsala. badboy byl doma, protože marodil. nějaká viroza. asi mu fakt nebylo dobře, jelikož mě požádal o uvaření zázvorového čaje! || luka má teď takový fajn režim, resp. pláče úplně minimálně, a buď spinká nebo se krmí, anebo jen tak leží rozhazuje ručičkama a něco si povídá. a pase koníčky, snaží se držet hlavičku, prostě je to bobek. já bych tenhle týdne mohla jmenovat knižním týdnem v mém podání. nejdřív jsem přečetla skvělého saturnina, resp. knihu saturnin se vrací, který nevyšel z pera zdeňka jirotky, samozřejmě, ale z pera bývalého politika miroslava macka. musím říct, že mě ta knížka přišla parádní. dodržel ducha té první originální knihy, ať už slovní zásobou, větnými konstrukcemi a lehkostí a humorem. poté jsem se dostala ke knížce haruki murakamiho útok na pekárnu, což je zase krátká povídka doplněná ilustracemi kat menschik. z knihovny jsem si i přinesla knížku, která nespadá zrovna do mé komfortní zóny. byla v čerstvě vrácených knihách, až doma mi došlo, že nebudu cílovka nejen tématem, ale asi i věkem. polibek v new yorku (vánoční příběh). hlavní hrdince bylo sedmnáct. ale jo, zajímavě vystavěný příběh, přečetla jsem to velmi rychle. pak jsem sáhla po knížce komu zvoní mobil od michaela třeštíka. v podstatě jde o jeho skvělé facebookové statusy a jejich rozpracování. kdysi jsem přečetla jeho román chceš-li rozesmát pánaboha, šlo o rodinnou historii. teď jsem si na to konto přinesla od taťky knížku také od pana třeštíka ta možnost tu prostě je. baví mě třeštíkův záběr. filatelie. umění. fotografie. architektura. hudební nástroj. fyzika. lingvistika. || no a teď čtu další knížku lenky reinerové čekárny mého života. byla to vlastně česká němka, psala německy, žila v praze. vlastně nejen tam. v bělehradě, mexiku. je mi nesmírně blízká. nevím proč, nevím jak, ale když ji čtu, mám ten pocit. || v pátek jsme byli večer u sis&tonyho. měli jsme s sebou lučku. a dorazila i liška s davidem a pavel. luka mě trošku jiný režim, ale parádně to zvládnul. my hráli hospodský kvíz, skvělá vědomostní hra. mým hudebním objevem z toho večera je zpěvačka lp. včera dorazila k rodičům velevážená návštěva z prahy, takže jsme s lukou s nimi v podstatě strávili den a bylo to super. dnes se tady zastaví moje sestřenice a můj strejda okouknout luku lučkatého. a zítra začíná jeden z kurzů, který jsem učila ještě před porodem a teď se k němu vracím. tři starší dámy, míváme angličtinu nad kávou v kavárně. prostě si tak konverzujeme. a lučka bude u toho. téra

Žádné komentáře :