úterý 6. března 2018

tak místo avizovaného jara tu dnes nasněžilo. ale vůbec mi to nevadí. ta bílá pokrývka a vločky snášející se k zemi neměly chybu. my s lukou měli naplánované mazlení, pochrupkávání a legraci. lučku totiž dnes čekalo první očkování. byli jsme objednaní na jednu hodinu. dopoledne jsme strávili v posteli. hrozně ráda mu předčítám z mojí literatury, a také mu zpívám, tam už to tak oduševnělé není. lol. ale důležité je, že se tomu luka směje a má dobrou náladičku. očkování jsem se trošku bála. resp. bála jsem se toho, jak to bude pak snášet. ale asi dobrý. breknul si jen při očko, jinak byl klidný. v čekárně, kde jsme ještě půl hodiny poté museli vyčkat, jsem ho nakrmila, on při tom usnul. sjela jsem do lékárny pro čípky, kdyby měl horečku a zběhla si do dm pro rýžové mléko. doma pospával, kojil se, ale byl i veselý. vynechala jsem dnes jeho koupel a on spinká. teď je po deváté večer, slyším ho, jak se probouzí, přebalím ho, převléknu do pyžamka, nakrmím a myslím, že prospí noc. || já dočetla lenku reinerovou čekárny mého života a sáhla jsem pod knížce z nakladatelství odeon doplavat domů od deborah levy. odeon mě nikdy nezklamal. || neodolala jsem včera malé objednávce na ebayi. náušnice v boho stylu, štěteček na obočí, a pak sadu štětek na oči. pečlivě jsem vybírala tvary. nechci něco, co doma už mám, navíc jsem přesně věděla, jaký typ sháním. || demonstrace na václaváku a ve velkých městech. fantazie. věřila jsem, že si lidé nenechají vzít demokratické hodnoty. a věřím tomu, že babiš si z naší země nebude moci udělat velkou firmu, protože se lidé opět zmobilizují a vyrazí do ulic hájit hodnoty svobody a demokracie. téra

Žádné komentáře :