pátek 23. března 2018

v úterý jsem měla možnost navštívit benefiční představení vzkříšení v podání dejvického divadla.  a pak jsem zjistila, jaký jsem absencí televize barbar, a zkoukla jsem jedenáct dílů seriálu dabing street. a už napjatě čekám na ten poslední. teď si stahuju film 24 týdnů. mám nově připravených i pár dalších filmů, které chci vidět. aktuálně čtu knihu ohníčky všude kolem z nakladatelství odeon od autorky celeste ng. už jsem od ní četla knihu vše, co jsme si nikdy neřekli, četla jsem ji v době, kdy kolem téhle autorky snad ještě nebyl takový obrovský hype. alespoň na instagramu ne. objevila jsem ji v knihovně, aniž bych o ní kdy slyšela, zaujala mě záložka. || a jinak si peču své chlebíky bez mouky. neustále doma něco reorganizuju. mazlím lučku, kterému ve středu byly přesně tři měsíce. včera pak třináct týdnů. je čím dál tím víc báječnější. nádherně se směje, až se z toho zajíká. || bořík podstoupil odstraňování zubního kamene. celé je to tak trošku absurdní. na konci listopadu na očkování mi jedna z veterinářek navrhla, že by bylo záhodné mu zubní kámen odstranit. bořík má takzvaně rybí dech, jak mi to mu říkáme. odstraňování probíhá pod narkózou a pak pár hodin pejsek dospává dál na veterině. můj bořík má šílený strach z veteriny. ordinace sídlí na nábřeží nedaleko našeho domu, a my tamtudy často chodíme na procházku. procházíme-li kolem, vodítko mezi mnou a boříkem se rázem natáhne na pět metrů a on metoší rychle pryč. domluvily jsme se s paní doktorkou předběžně na jaro. dost mě děsila představa, že musí na předoperační vyšetření kvůli narkóze a pak na samotný zákrok v té narkóze, a to, že tam bude ještě čtyři hodiny po zákroku sám dospávat. moje kamarádka markét je zubní hygienistka a svému pejskovi odstraňuje kámen sama. a nabídla mi, že to udělá i boříkovi. včera dorazila. já na boříkovi ležela a uklidňovala ho, markét mu očistila několik zubů od zubního kamene, pokračovat budeme, až tu bude i badboy. on bude ten zalehávač a já budu chlácholit a působit jako ta morální psí podpora. kéž by se mu dalo vysvětlit, že tohle bude lepší, protože nebude muset na veterinu. || a nakonec malé kosmetické okénko. objednala jsem si mejkap značky fenty. můj první tak trošku highend mejkap. jsem na něj upřímně zvědavá. téra

Žádné komentáře :