středa 9. května 2018

pamatuju si, jak jsem v posledním trimestru byla jak posedlá syrovou mrkví, ředkvičkami, které jsem otrhávala už v obchodech, jaké jsem měla nezvladatelné chutě, a slunečnicovými semínky, která jsem jedla rovnou po sáčcích. když jsem kojila, měla jsem zase šílené chutě na sladké, těm jsem vzdorovala tak, že jsem domů nic nekupovala. a teď mám šílené chutě na obyčejný rohlík s taveňákem. šunkovým taveňákem. ale to už začalo taktéž před porodem, kdy jsem byla navíc navnazena tím, že v některých pražských porodnicích za výkon přinesou rohlík a taveňák. u nás ne. resp. po císaři ne. taky bych chtěla jít všechno, co je chilli. což teď už můžu, když nekojím. no jo, nekojím. už dva týdny. a zvykám si. a je mi to pořád moc líto. byla to taková krásná blízkost s tím mým nejmilejším miminem. dnes jsem mu kupila novou lahvičku. přesnídávku z malin, na kterou mám ale děsnou chuť já, a čtyři ovocné kapsičky. hned jsem mu jednu švestkovou zblajzla ke sváče. dělám si seznam. v pátek hned po práci vyrážíme s lukou do prahy na víkend. moje sis už tam bude v pátek pracovně, tak ji buď vyzvednu v uhříněvsi na nádraží nebo někde po cestě na uhříněves. v sobotu ráno máme sraz s čuču, jde se na nějaký brunch a kávu. pak přesun na výstaviště na svět knihy. tam se mám vidět s pájou. takové to #oživlýinstagram hešteg, že jo. no a pak mám v plánu přesun do veletržního paláce, kde usadím ket&sis&čuču do kavárny jedna a s lukou v manduce odtančím na výstavu obrazů gustava klimta a egona schieleho. prý je to jen malá výstava, tak tím snad luku příliš neodradím. sama jsem zvědavá, jak můj panáček zvládne tenhle den. večer k chandlerovým dorazí ještě terka&janičkawu a bude nám hej. dohodly jsme se se sis, že hned v neděli po snídani vyrazíme na cčm po obchodech a pak už domů. plánovaly jsme s térou, že se k nim dorazím také podívat. ale to měla termín porodu týden před koncem dubna a čekala jsem, že kočičce už budou tři týdny. narodila se ovšem až tuto sobotu, tam tak nechci oxidovat a nechám si to až na jindy. // zítra se uvidím po hrozně dlouhé době s mojí kamarádkou martinou. vídáme se standardně co šest týdnů, max. dva měsíce. žije v německu. sem jezdí ovšem do firmy, pro kterou pracuje. a teď když tu byla posledně, já zrovna byla v praze. naposledy za mnou byla v porodnici v den, kdy nás nakonec propustili. takže den po štědrém dnu. // dočetla jsem konečně do vody a nijak zvlášť to doporučit nemůžu. dívka ve vlaku mi přišla oproti tomu jako pecka. fakt mě tohle nezaujalo. a teď čtu hadrového panáka, což se mi zatím dost líbí. recenze byly dosti rozporuplné. uvidíme, co budu říkat na konci. // pustila jsem si dnes prezidenta blaníka. a vlastně nevím, zda jsem se té situaci na české politické scéně měla smát. ale smála. // vyškrtávám svůj kosmetický wishlist, což se mi daří více než kdy jindy. po fenty beauty mejkapu, chocolate gold paletce od too faced, rozjasňovači bonnie lou od the balm, jsem si pořídila ten nový mejkap od rimmelu se špachtličkou. už mi tak zbývá jen wet´n´wild mejkap, artdeco řasenka a možná bronzer od physisians formula. nejsem náročná. lol. // hledám ubytování v krakowě. airbnb zase. ještě doladíme o víkendu termín a pak můžu něco zarezervovat. a do vídně pojede se mnou, lučkou a bárbí ještě míša. ať je nás víc, ať je nám hej. plány jsou důležité. musí být. // btw tuhle jsem si říkala, že jsem už dlouho nekoupila lukovi nic na sebe, že dorostl do kupy věcí, ale že by mohl mít něco hezkého zase vod maminky. tak mi včera sestřenka přivezla nové tríčo a kalhoty, moje studentka paní jitka mi dala nějaká bodýčka po vnukovi z anglie, který je nestihl unosit plus úplně novou zimní bundičku na roční dítě, což krásně vyjde. jo a mně se ta bundička fakt líbí! a maminka sestřinýho přítele nám nakoupila bambilion věcí, protože lídl v jednom městě tady v okrese se bude předělávat, tak měli totální likvidace zboží. // badboye máme na cestách, já tu srkám čaj, teď jsem dovyvařila lahvičky. už jsem odlíčená, jdu si napatlat na obličej všechny ty moje krémíčky, které dělají mé pleti fakt dobře, a zalejzám s knížkou se bát do postele. téra

Žádné komentáře :