neděle 6. května 2018

poslední dny byly moc fajn. zbytek týdne od čarodějnic utekl jako voda a byl zase pátek. badboy se v pátek jen otočil doma a jel skládat do prahy, já vyrazila opět s pejsky, mamkou a lučkou ven. zakončeno kávou. po cestě domů jsem na rohu ulice rvala šeřík, aby mi provoněl kuchyni. jak já to nemám ráda trhat něco z přírody před zraky lidí. připadám si jako vandal. včera ráno jsem se rozhodla pro velký grunt kuchyně. lučka byl hodňák, badboy loupal brambory, já rozločila dokonce stůl, všechno vynesla z kuchyně, lezla po čtyřech, drhla každý roh, krásně to tam všude vonělo. nakonec jsem usmažila květák, udělala okurkový salát a naobědvali jsme se po dlouhé době v kuchyni a ne v obýváku. máme kuchyň poměrně chladnou a v zimě je to tak k přípravě jídla, ale ne k posezení. budeme s tím muset něco udělat, protože kuchyně je útulná a já to tam mám ráda. luka dostane vysokou židli a bude ji mít jedině v kuchyni. a chci, aby věděl, že se stoluje normálně u velkého stolu a ne že mamka sedí na zemi v tureckém sedu jako japonec a baští u stolku v obýváku. po obědě jsme vyrazili na macovu a kátinu oslavu narozenin. s macem jsme se rozkmotřili v listopadu. vadilo mu, že dle mého majitel firmy juta a zároveň senátor z trutnovského okresu se chová jako vůl, když viní své voliče z toho, že ho zvolili do sněmovny a tím mu zanikl senátorský mandát. mac mi napsal, že haním slušného člověka a že toho tolik dokázal. to nezpochybňuju. ale že si někdo dělá prdel ze svých voličů, byť já mezi ně nepatřím, to se snad smí říct, ne? poslední dobou totiž nabírám podezření, že se může říkat máloco, protože lidé jsou moc vztahovační. no a tak se se mnou přestal bavit. největší trest dnešní společnosti je smazání z fejzbuku, lol. ale pozval nás na narozeniny a musím říct, že jsme to vyřešili dobře. pozdravili se, dali si pusu, já mu předala dárek, popřála a normálně jsme se bavili. když jsme odcházeli, řekli jsme si, jak jsme byli blbí a že se nebudeme po devatenácti letech přátelství takhle debilně handrkovat, že jo. // dnes mi volala důša s jíťou, že mi udělají přepadovku, jenže my vyrazili na výlet do říček v orlických horách. sestřin tony tam má chalupu, tak tam tráví prodloužený víkend. my hlídali našim rudu, a tak jsme vyrazili se smečkou směr hory. já zítra učím dva kurzy, takže jsme věděli, že jedeme navečer zase domů. nakonec jsme toho zmákli hodně. obědové grilování, procházku, občerstvení ve ski areálu pod sjezdovkou, kde jsem měla skvostný malinový cheesecake. cesta zpět na chalupu. a pak už jsme mířili zase směr náš domov. badboy už odpadl a já dočítám do vody a v hlavě si dělám plán na letní cestu do krakowa. bude to super, kór, když se přidá ségra s tonym. zítra mě čekají dvě angličtiny, vůbec mi to nevadí, lučku hlídá badboy, a odpoledne se uvidím ve městě s míšou a háňou. jupíííí. a v úterý chalupa a dorazí tam sestřenice s rodinou. příští víkend praha. s mamkou pak chceme do walzbrychu jeden den. ocitneme se asi na den i v liberci. květen vypadá velmi slibně. téra

Žádné komentáře :