pondělí 14. května 2018

víkend v praze. v pátek rovnou z angličtiny, věci už zabalené v kufru auta, vyrazili jsme s lukou do prahy. on cestu vesměs prospal, na cčm jsme nabrali mojí sis s kelímkem ze starbucksu a namířili si to do uhříněvsi. dámský večer na terase s mátovým čajem. ráno brzká vstávačka a vlakem do centra, kde jsme se na hlaváku sešly s čuču. snídaně a káva v emě. klasika. dorazila terka. společně s lukou už nás bylo pět. pak hoplá na tramvaj směr výstaviště. svět knihy. já byla tak moc zklamaná. davy. a hlavně vedrem. luka ani nekňournul. měla jsem ho v manduce a za chůze do něho lila čaj, aby nebyl dehydrovaný. koupila jsem mu jednu knížku z nakladatelství svojtka, na statku. chtěla jsem pro sebe něco od absyntu a něco od odeonu. absynt jsem tam neobjevila a ve stánku euromédií byla taková kvanta lidí, že jsem se na to vykašlala. dostala jsem ovšem slevový kupon do dobrovského na 20% dolů, a zítra jedu do hradce, tak se tam asi zastavím. dorazila tam za náma ket, a před branami nás pak čekala janičkawu. přesunuly jsme se do veletržáku. pořádný babinec. v kavárně jedna jsme si daly všechny domácí malinovou limonádu, já tam nechala holkám lučku a šla na výstavu konec zlatých časů: klimt a schiele. obrovské zklamání. dva obrazy. někdy to s tím uměním nevyjde, no. a to jsem zvažovala, že bych zajela do muzea kampa na výstavu obrazů jana zrzavého. měla jsem! přesun do wokinu na oběd. pozdění oběd. a cesta zpátky do uhříněvsi. a večer velký babinec. jediné co, že čuču se odpojila. jinak pět bab a lučka. ráno jsme si zajely se sis na snídani do cčm k hájkovým, pak trajdání po obchodech, kafe ve starbucsku, oběd u mongolů a cesta domů. // cestování s lukou je jiné. náročnější. ale krásné. už to není o tom mít jen peněženku, mobil, klíče, krém na ruce  a nějakou kosmetiku s oblečením. jsem ráda, že jsem si loni koupila obyčejný hranatý černý batoh s koženým akcentem, něco na způsob kankenu. zkrátka městský batůžek. k šátku či manduce se hodí perfektně a nepřipadám si jako lesana. nicméně vyrážím-li s lučkou, musí tam být termoska s horkou vodou, lahvička s UM, lahvička s odsypaným UM do zásoby, lahvička čaje, plínky, blicí plínky, vlhčené ubrousky, náhradní oblečení, hračka, přesnídávka, lžička, pro mě náhradní tričko, protože v manduce mě občas poblinká, deodorant (někdy se prostě zpotím jak prase), také velké poznání k čemu je dobrá voda ve spreji, bez té už ani ránu, moje a jeho doklady. a pak ta peněženka, mobil, klíče, krém na ruce, zrcátko, něco na rty, pudr, no klasika. potřebovala bych hermioninu kabelku. elegantní psaníčko, které je ovšem bezedné. nesmírně mi pomohlo, že se mnou cestovala moje sis. vím, že se na ni můžu kdykoliv obrátit s tím, zda mi něco podrží, vytáhne z batohu, zandá, koukne na lučku. nejúžasnější bylo, když ho z nádraží ke ket domů, cca čtvrt hodiny cesty nesla, protože já už toho měla po celém dni tak nějak plné kecky a jemu bylo zrovna nejlépe jen tak v náručí. // já jsem dnes sama doma. badboy kdesi u brna. měla jsem dnes tři angličtiny. na těch dětských si opět přištrádovaly děti bez peněz. musím říct, že jsem tentokráte fakt soptěla. od příštího roku vybírám na celé pololetí. // lučka už spí, já si čtu knihu můj život a adolf loos, u toho si dám pod oči okurkovou masku ze sephory a těším se, až si pak dám na obličej mandlový olej od weledy. díky instagramu jsem se dostala k jedné kosmetické spolupráci, už mi dorazil druhý balíček s kosmetikou na testování, tak mě to moc baví. minulý týden jsem si koupila ten nejnovější mejkap od rimmelu, nabírá se štětko-špachtličkou, a je skvostný. já mám obecně mejkapy od rimmelu moc ráda, ale tenhle je zatím to nejlepší, co jsem měla. téra

Žádné komentáře :