pondělí 10. září 2018

byl to parádní víkend. v pátek jsme ráno a pak odpoledne klevetily s bárbí po telefonu. a navečer zpráva, že v osm se u mě staví. koukám jak z jara. vždyť neříkala, že si z hané udělá na víkend výlet. prostě se rozhodla. a tak nakonec před devátou i s psí džendou vletí do našeho bytu jako uragán a je to prostě paráda jako vždycky. nakonec jsou tu holky do skoro jedenácti, než pak pokračují směr klášterní město. // v sobotu ráno jede badboy spravovat jedno auto, v devět parkuje před domem míša a jdeme se podívat na výstavu mamčiných obrazů. zakotvíme pak nad kávou v jedné milé kavárně. jenže luka je posraný skoro až za ušima a spát nechce. mně stále ještě nevadí kavárny bez dětských koutků, spíš to kvituju, ale vadí mi, že dávm-li si někde kafe a posere se mi mimino, že to smrdí na celý podnik a ani na záchodě není byť jen mini prostor na přebalení. já jsem na ten odér poměrně zvyklá, ale lituju dost ostatní. my jsme se přesunuli k nám, u nás jsme si daly s míšou dýňovku a luka odpadl a spal. dohodly se, že letíme do londýna jen s příručkem do podpalubí, protože deset kilo každé na těch pět nocí musí stačit. itinerář hotov, jen do něho musíme napasovat ty různé kavárny. chci se podívat na instagram, zda po trase našeho trajdání je některá z těch, které tam obdivuji. // odpo jsem měla tour de badboyovy ségry. nejdřív k jedné, která má o dva roky staršího chlapečka než je lučka, má spoustu hraček a luka sedí uprostřed obýváku a osahává si kupu autíček a zvířátek. pak jsem jela do vesnice nad čska k áně, která mi nabalila ikea tašku jablek a druhou pak hrušek. vše domácí ze zahrady. poněvadž se chystám proměnit se hospodyňku a navařit přesnídávky. a také upéct crumble. poprvé jsem ho jedla u marylin ve watfordu před čtrnácti lety. úplně nová věc pro mě a přitom taková dobrota. při mé druhé aupair štaci ho často a ráda pekla i moje tamní hostmum gail. // na skok na chalupu za rodiči a psíky. a pak na rychlo svolaná akce indiánkou. a řeknu vám, bylo to retro jak sviňa. sešla se nás část party z našich teenage a early 20s let. mac pravil, že jsme stále stejně krásní, vůbec jsme se nezměnili a hotovo. musím říct, že to byla velká paráda. badboy hlídal lučku, takže jsem přišla domů až cca v jednu ráno, a v neděli se mi pak nechtělo nic. probrala jsem se krátkou prochajdou do bazaru, kde jsem si koupila dva svetříky, a doma mi padaly klapky. jenže práce jako na kostelu, potřebovala jsem dotunit jednu hru na dětskou angličtinu, začínají mi dnes kurzy. badboy vzal malého a jeli k jeho mum na kafe, abych na to měla prostor a klid. a večer místo přesnídávek jsem přeorganizovala a přebrala lukovi šatník, svůj maličko také, přerovnala kosmetiku, prostě bydlenka. lol. přečetla jsem pygmalion a neviděla vůbec nic. haha. ve středu na artu vysílají film červená, doufám, že pak hned se objeví v archivu, abych se mohla podívat. téra

Žádné komentáře :