pátek 14. září 2018

další týden uběhl jako voda. našemu hošíčkovi bude příští týden třičtvrtě rok. ten život je velký rychlík. // tenhle týden se mi rozběhla kompletní výuka, takže už nemáme s lučkou tolik času pro sebe, ale využíváme ho o to intenzivněji. zvládá to všechno perfektně. úterý jsem měli volno, tak jsem konečně uvařila jablíčkovo-hruškové přesnídávky, upekla crumble, uvařila kotel polévky, prostě jsem strávila velkou část dne v kuchyni. na konci dne, aby toho nebylo málo, jsem ještě udělala domácí lučinu. zbytek týdne byl tak nějak v poklusu. ve středu jsem si zašla do rossmanna pro paletku revolutionbypetra, kterou ještě ale na stojanu neměli. co mě ale velmi mile překvapilo, že mi paní prodavačka nabídla, že až paletky dorazí, dá mi jednu hned stanou. ve čtvrtek jsem tam přišla v poledne, od pokladny na mě mávala petřinou paletkou, prý je vybalily a byly okamžitě pryč. a tak ji mám doma. dnes bude mít na mých očích premiéru. stíny vypadají peckově. na chvíli to zase dodalo klid mojí mejkapové dušičce. resp. paletkové dušičce. teď mě dost chytla za srdce paletka too faced ginger bread, která má vyjít. představa, že paletka voní po perníčcích, vánocemi? jenže stíny, které jsou uvnitř a jsou neuvěřitelné, mám po jiných paletkách. // přečetla jsem  knížku v pasti lží. od samého začátku jsem se slušně bála. jakože fakt. a ten závěr? za mě velmi dobré. a teď už zase čtu knihu vlasty třešňáka klíč pod rohožkou. a proboha, konečně jsem mohla vidět dokumentární film olgy sommerové červená o operní pěvkyni soně červené, noblesní dámě. dožít se devadesátky a vypadat tak jako ona? to je sen. // víkend? dnes s liškou do škvoreckého na kávu. zítra na říčky za sis a tonym na celý den. v neděli dne marianne v krajském městě. sounds good. téra

Žádné komentáře :