sobota 1. září 2018

kosmetiké okénko. přišel mejkap od wet´n´wild. zalekla jsem se nejdřív dost růžového podtónu, ale po dnešní aplikaci naprosto přesně vím, že jsem se trefila. letos jsem měla na wishlistě tři mejkapy (fenty beauty, rimmel, wet´n´wild) a všechny jsem si pořídila. paradoxně jsme nezklamanější z toho nejdražšího - od fenty beauty. aktuálně nemám mejkapový sen. takže dobrý. // den nedočtených/nepřečtených? knih. nedočetla jsem. stále čtu dny opuštění od eleny ferrante. hlavní hrdinka olga je mi krajně nesympatická. nedůstojná pro roli ženy. čistě můj problém. // včerejší káva (to se tak říká, vlastně to byla malinová domácí limonáda) s liškou u wafle. bylo to príma, ačkoliv se časově teď scházíme hrozně málo. ráda se s ní vídám. ráda si s ním povídám. ale je s ní i s dávou těžká domluva. stále ze všeho unavení. všechno, co jde vyřídit a udělat během chvilky, na to oni potřebují kupu času. spontánnost je nicneříkající. večer zcela neplánovaně dorazila sis. v úterý letí na jeden řecký ostrov. liška pak ke konci září do egypta. vím, že kupa lidí si chce prodloužit léto právě dovolenou v podzimních měsících, já jsem ovšem nadšená z podzimního počasí, plískanic, sychrava. nevracela bych se do léta ani trošku. a rozhodně ne dovolenou do resortu v egyptě. no pleasure. // dnes zkusil badboy les a houby. ani prašivka. nečekala jsem, že by něco přivezl. a pak jsme vyrazili na výlet do trutnova. města v podkrkonoší, ve kterém jsem za svůj život nebyla mnohokrát. a chtěla jsem. gepardi u uffa jsou známí. takové velmi útulné krakonošovo náměstí. prvorepubliková kavárna s príma obsluhou a dobovými šálky na kávu. bezva servis. pršelo. neodradilo nás to. jeli jsme všichni čtyři. my s badboyem. luka. i bořík. obešli jsme náměstí všemi podloubími. jedna žena, kterou sleduju na ig, tam měla velmi stylový sekáč. vždy jsem si říkala, že až jednou pojedu do trutnova, navštívím ho. zrovna včera dávala do stories na instagrmu, že sekáč zavírá. pešek. velká škoda. // den jsme zakončili na chalupě s našima a sis a tonym. grilovali jsme. světe div se. a teď už padám za vlast. umytá. vymydlená. voňavá. a hrozně vochrápaná. zítra je taky taky den. pro děti ten poslední prázdninový. já už se moc těším na to, že mi začíná nový školní rok. devět hodin týdně. zbytek je ta mateřská. téra

Žádné komentáře :