pondělí 17. září 2018

můj ideální večer je ten dnešní. koupila jsem si krabičku sushi k večeři, časopis týden na čtení, uvařila jsem si kotel černého čaje s citronem, mám tu vedle sebe plnou bednu usušeného prádla, takže mě čeká skládání. nakoupila jsem si dnes nějaké nové postřiky, rozuměj čističe domácnosti, a zítra se na to vrhám. resp. dnes si to maluju, zítra to ale musím zrealizovat. i na tohle je ten proklatý instagram dobrý. to tak vidíte savo v rozprašovači na fotce a u toho komentář, že dotyčná ráda uklízí, pouze nerada drhne troubu. trouba! ano. před pár týdny jsem ji drhla sodou, ale možná jsem měla vyzkoušet savo. takže zítra. savo day. to tak jedete na malý nákup, necháte tam poměrně dost peněz a nevezete domů téměř nic. kromě granulí pro bóřu, toaleťák, čističe, sushi, a pár potravin. tuhle jsem v déemku koupila tekutý gel na prádlo, a to i navzdory tomu, že já si už několik měsíců gel vyrábím doma. takováhle já jsem divo/bio/žínka. haha. to ne. ale občas ráda přemýšlím, co můžu vyrobit doma, nekupovat, jak můžu maličko šetřit přírodu. nejsem v tom žádný přeborník. zero waste považuji za trend, který možná bohužel zase pomine. ale pár změn v mém životě nastalo. že nenakupuju blbosti na sebe, to je známá věc. že jsem se uklidnila v kosmetice a nenakupuju ji po kilech, to už je snad taky známá věc. třídím odpad. to už dlouho. jen jsem přidala kompostování. šťávu na pití pro badboye kupuji ve skle. ve vratné lahvi. nosím si do obchodu svoje tašky, a když už jsem nucená si je koupit, pak ty papírové, do kterých doma dávám sběr. nemám frusaky, ale zeleninu a ovoce se snažím do sáčků nedávat, byť pak mají na pokladně tendenci mi ty sáčky dávat a já protestuju. ale jinak zase nedivočím. ta krabice sushi, co jsem si dnes koupila k večeři, ta teda byla. velká plastová. ok. když nepůjdu zrovna do sushi baru, tak to dostanu všude takhle zabalené. zaskočil mě ovšem fakt, že v tom balení byl separé v plastu zázvor, wasabi, sójovk a i ty jejich hůlky, kterými se stejně nedá jíst, a tak jsem musela sáhnout po svých. přivežených z číny jednou mojí studentkou. // a víkend byl jinak skvělý. v pátek jsem se viděla s liškou. někdy bych potřebovala být nematka. a jen tak si v klidu poklábosit s kámoškou, ani by u toho dítě smrdělo na celou kavárnu a vesele se zajíkalo. // sobota na říčkách. orlické hory. ségřin tony a jeho famílie tam mají chalupu, tak jsme vyrazili na návštěvu. grilování. oba psí kámoši. a luka a kamínky. v neděli pak s badboyem, lučkou, a badboyovou sis do krajského města na dny marianne. lidí úměrně. žádná divočina. jsem starbucks holka. mám doma i jejich zástěrku, pressové šálky, čajový hrnek, čaje. takže nikdy neopomenu zajít na kávu. koupila jsem si černé džíny s vysokým pasem. to jsem chtěla. dva jednoduché vršky. také jsem chtěla. více garderoby jsem nepořídila. z kosmetiky jen bílou jumbo tužku od nyxu a řasenku od gosh. lučkovi pak plyšového šneka v háemku. těžké rozhodování mezi velrybkou a šnečkem. také prďácké punčošky pro něho. a v knihkupectví pak probudím se na šibuji, a od korejské autorky han kang knihu kde kvete tráva. četla jsem od ní už vegetariánku, takže na tohle se také hodně těším. nákupy úplně stačily. v týdnu jsem si pořídila paletku revolution by petra, je skvostná. můj paletkový svět je v rovnováze. dušička má klid. // jdu venčit a chrupkat. chvíli ještě číst dělám si to sám od martina váši, a pak padnu za vlast. téra

Žádné komentáře :