neděle 30. září 2018

podzim. už topíme v obýváku, ložnici i v kuchyni. takže tu skutečně je. z trouby jsem právě vyndala zelný koláč. badboy, luka i bořík už všichni spí a já mám večer jen pro sebe. konečně jsem se zakousla do knihy probudím se na šibuji a líbilo se mi to moc. ačkoliv mi dějová linka odehrávající se právě v japonsku přišla trošku přitažená za vlasy. jenže i o tom literatura je. takže za mě dobrý. sáhla jsem dnes po thrilleru ta přede mnou. je moc chválený, takže jsem upřímně zvědavá. první plus, že se odehrává v londýně. za necelých sedm týdnů tam letím. za tři týdny jedu do bratislavy a o týden později do drážďan. // už týdny nic moc nenakupuju. při dnech marianne jsem potřebovala doplnit svůj řasenkový arsenál, a koupila jsem džíny a dvě jednoduchá trička. a dvě knihy (za ty mi není líto utrácet). ale jinak jsem přestala nakupovat kraviny. tak hrozně přemýšlím o všem, co si a jestli si koupím. jsem rozhodlá utrácet jen za důležité věci a zážitky. nebudeme si nic nalhávat, jsem marnivka jak sviň, ale nadruhou stranu nemusím mít všechno. a chci-li něco vidět a něco zažít, musím si zase jiné věci odpustit. v létě jsem dostala od badboye eura, abych si užila na podzim bratislavu. ubytování i cesta mě dohromady vyjde na dva tisíce, a tam chci jen poznávat, nasávat atmosféru, dát si dobré kafe a něco dobrého do žaludku. obchody mě nezajímají. týden na to drážďany. nebudu lhát, že nejedeme do primarku. taky. badboyova sis se hrozně těší, protože tam ještě nikdy nebyla. já se chci ale konečně zajít podívat do zwingeru. jedna z mých vysněných galerií, kterou jsem ještě neměla tu čest navštívit. v primarku je jen pár věcí, které potřebuju nebo chci. rozhodně tam neplánuju jako loni utratit pět tisíc. tím, že navštívím primark v drážďanech, a do londýna pak letím jen s příručním zavazadlem, nebudu mít alespoň tendence utrácet znovu. připouštím, že je pár kosmetických věcí, které bych si chtěla v londýně zkusit, a tak vyšlu holky do primarku a půjdu se v klidu podívat do tamních drogérií a parfumerií. zase ale přesně vím, za čím jdu. a ohledně kosmetiky už dávno umím být velmi rezistentní. mně navíc teď v krátké době dvakrát podařil vyhrát kosmetický balíček, jednou měsíčně mi pak chodí kosmetika na testování od jedné webovky zabývající se kosmetikou, a nedávno jsem za úplně směšný peníz adoptovala paletku od clarins a clinique. a když říkám za směšný peníz, tak je to opravdu tak. je to ještě méně, než si umíte představit. takže jsem si přesně stanovila, co chci vidět, zažít a za co pustím peníze. mám cestovatelské plány i na další rok a chci na to mít. a ne mít plnou skříň hadrů a kosmetický stolek kosmetiky, ale sedět doma na zadku. no way. // tak já tady píšu o nákupech a šetření. lol. ale jo, v týdnu si koupím aroma lampičku. nemám žádnou. a mám kupu vosků. takže musím. haha. téra

Žádné komentáře :