úterý 25. září 2018

poslední dny mnou únava úplně cloumá. ráno se mi nechce vstávat, odpoledne se už těším, až si luka půjde lehnout a já zalehnu s ním. myslím si, že tak jako existuje únava jarní, existuje i únava podzimní. a to prosím je aktuálně počasí, které já miluju. už jsem vytáhla i kabát. nejvíce řeším, do čeho oblékat luku. už nosí rukavičky, čepici, nákrčník, pletené ponožky přes ty normální, bytelné kalhoty, dlouhý rukáv a je pořádně zachumlaný ve flísové mikče s kapucí. má zimní bundu, ale chci ještě kouknout na podzim po nějakém kabátku. s těmi miminy je to těžké. lol. // včera jsem měla tři kurzy angličtiny aluka na jednom vykydnul tak moc, že spal v kuse o hodinu a čtvrt v mé náručí. tak jsem si v klidu popíjela kávu a s dámami jsme anglicky konverzovaly. odpoledne jsem měla dva dětské kurzy. tam byl luka v plné síle. navečer jsme pak jeli s badboyem do polska pro plínky a do tamního lidlu, který mám mnohem radši než ten náš český. je větší prostorově. má stejný sortiment plus milion dalších skvělých věcí. a hlavně je to všechno buď cenově stejné jako u nás anebo pak mnohem levnější. takže si tam kupuju dýňové a řepové těstoviny, krabice za patnáct korun. včera krabici kuskusu v přepočtu za dvanáct korun. mohla bych tady udělat celý velký výčet toho, co tam je skvělého. koupila jsem si tam od cienu i tekutou matnou rtěnku v takové nude barvě. za pár korun. v čr jsem ji neviděla. ani její další dva odstíny. dnes mi dorazil balíček kosmetiky na testování. chodí mi vždy každý měsíc. je to vždy takové milé překvápko, co v něm bude. tentokráte jsem v něm našla nějaké dva nové sprcháče od dove, což se hodí vždycky. nejsem zásobovač, který má doma několik šamponů či sprcháčů. kupuju, když dochází. a teď finišuju s jedním velmi orientálním, a tak se těším na tyhle dva. měla jsem tam i sérum na vlasy od ziaja. tuhle značku miluju, ale spokojenost s jejich produkty je u mě tak ani ne půl na půl, ale třicet na sedmdesát. miluju jejich ceny, jejich jednoduchý design, ale málo co mi sedne. vyhovuje mi kozičkový oční krém, tělová mléka a másla a nově jeden krém. kupuju jen v polsku. na sérum do vlasů jsem zvědavá. obsahuje argan a voní moc hezky. a pak jsem tam měla ještě paletku třech stínů od nyxu. paletek mám doma hodně, tohle trio je ryze podzimní. všechny tři stíny mají ale lehký shimering, takže samostatně je ta paletka nepoužitelná. já dnes stíny hned nahodila na oči, i přes bázi je to takové hodně nevýrazné, uvidím, do kdy mi budou držet. 

už jsem dokoukala 13. sérii criminal minds. jsou to nezbedové nechávat takto otevřené do 14. série. ovšem dobrou zprávou je, že zůstávají všichni členové. takže takový malý spoiler. pardoneček. téra





























































































































































































Žádné komentáře :