úterý 30. října 2018

nějak jsem si teď pár dní připadala taková nemotivovaná a laxní. ale vypadá to, že už je to pryč. nečetla jsem. nemohla jsem se začíst vůbec do ničeho. takové ty jisté věci šly úplně mimo mě. kafka na pobřeží, představte si to. teď čtu jepici a snad jsem už v ději. pustila jsem se taky včera do knižní šifry internetového knihkupectví martinus. hrála jsem ji poprvé teprve minule a naprosto mě to nadchlo, takže si to náležitě užívám. vrhla jsem se taky opět na postcrossing a dnes nesu pohlednice na poštu, aby doputovaly do ruska, německa a na taiwan. tím jsem objevila krásu našeho místního info centra. lol. // v sobotu jsme vyrazili s badboyem, lučkou a badboyovou sis do drážďan. konečně jsem navštívila galerii zwinger, prohlédla si obrazy a sochy starých mistrů. vím, ale že tam časem budu potřebovat ještě jednou. jak na novější umění, tak na staré mistry alespoň na půl dne. kvůli nedostatku času a nevlídnému počasí jsme nedošli ani do nové čtvrti podívat se na okapový modrý dům. ale stopro jsem nebyla v drážďanech naposledy. byla to má třetí, ale neposlední návštěva. kromě zwingeru byl na programu samozřejmě primark. honestly? já primark normálně miluju, ale tentokráte mi netepalo srdce a nic jsem si nevybrala. ok, mám pyžamo, trošku spodního prádla. podprsenku jsem tam jako obvykle netrefila. nikdy nemám nervy na kabinkové fronty, tak si tam věci nezkouším. bájdwej většinu věcí kupuji stále dokola, takže není důvod kabinek. ale podprsenku jsem snad v životě netrefila. tam mají tak podivné číslování. tak šla mojí sestře. legíny na lítačku na doma a jedno tríčo, které už mám dvakrát, tak ať ho mám i potřetí. muhaha. lučkovi jen capáčky, které jsou mu malé, jak jsme zjistili doma. má širší nohu. a velkou. stejně tak má poměrně velké ruce. takové lopatky. takže capáčky posílám dál jedné slečně z instagramu. jediný, kdo spokojeně pokoupil, byl badboy. a jeho sestra, of course. já zběhla ještě do müllera, kde jsem si koupila dvě plátýnkové masky, do dm, kde jsem koupila lučkovi mléko, a sobě pak scrub na tělo, černou zubní pastu a nic víc. a v kiko milano jsem si koupila bb krém. více nebylo třeba. // vzhledem k tomu, co se mi teď všechno rozesralo v puse, jsem teď ani neměla náladu na utrácení. čeká mě asi hodně návštěv u zubaře. // v neděli stoleté výročí. bivakovala jsem u našich a dívala se na pietní akty. v podvečer jsme pak vyrazili celá parta k dannymu na kávu a něco dobrého a na ohňostroj. // dnes jsem objednala lukovi autosedačku, bude to už velký pán. a frčím s ním odpoledne na kardiologii, má stále šelest. bobek můj unudlený. rýma ho trápí. téra

Žádné komentáře :