neděle 7. října 2018

v pátek jsem šla volit. v předvečer jsem si tu rozložila tu plachtu a pustila se do křížkování. a stejně to dopadlo úplně jinak. byť s persónou starosty jsem v pohodě. to senátní volby, to byl jiný voříšek. málem jsem se skácela, když jsem viděla tu skvadru. do užšího výběru se mi dostali dva muži. za jiných okolností bych nevolila ani jednoho. trošku rozhodování mezi morem a cholerou. do druhého kola postupují u nás oba s rozdílem asi 58 hlasů, tak moc těsné to bylo. druhé kolo budu volit stejně. // v sobotu polsko. lídl. v biedronce absence plen. i ve druhé. v rossmannu mléko. ani jsem si nestihla prohlédnout žádnou kosmetiku. pro plenky jsme nakonec museli až do dušniků. odpoledne jsme naložili psí smečku /ano, hlídali jsme i rudu/ a jeli na chalupu. sbírali jsme ořechy. já si odvezla jeden kus nábytku do chodby. a v podvečer jsem pak od badboyovy mum dostala sklenici domácího medu, pečeného čaje, domácí marmelády a lahev bezinkové šťávy. ach tyhle domácí věci. no a pak už jsme očekávali sis&tonyho a lišku&davida. pekla jsem řepu s tymiánem, nivou a ořechy. dělala quacamole a míchala tatarák. skoro všichni jsme pili zázvorový čaj a plánovali silvestra. // jedno rozčarování během večera přišlo. moje sestra slavila před měsícem třicetiny. v tu dobu byli na dovče na jednom středozemním ostrůvku. po návratu jsme měli jen rodinnou oslavu. sis není žádný megaloman. nikdy nedělala žádné velké oslavy. naopak naše kamarádka liška vždy s téměř měsíčním předstihem obepisuje svůj dámský spolek s tím, že bude slavit, někdy i naznačuje, na co by se jí mohla skupina složit. toho se odmítám účastnit. kdy pak slavil v květnu její david narozeniny, moje sis a pár dalších přátel obdrželo upozornění, že nejde jen o grilování, ale o oslavu a přiložen jí samotnou tam byl seznam možných darů. proto mi vadí, že tady u nás jsme se sešli takhle společně po pár měsících, a ani jí dodatečně nepopřáli, ani blbou kytku či lahev vína nepřinesli. sis s tím byla v pohodě, říkala, že to ani nečekala. ale přeci, máme-li přátele, vídáme se, máme se rádi, tak nezáleží na tom, zda je oficiální oslava či nikoliv. my si s bárbí, míšou, markét a térou dáváme také mezi sebou dárky, aniž by k tomu byly nutné oslavy pro x lidí. přeci toho člověka obdaruju, protože mu chci udělat radost, záleží mi na něm a mám ho ráda, a ne jen tehdy, udělá-li oslavu, kde mě nechá se grátis najíst a napít. /btw na tu květnovou oslavu bylo info nejen o seznamu, ale i o tom, že si máme přinést pití a vzít něco k jídlu/. no nic. ale stejně mě to sejří. moje sis je ta nejhodnější holka ever. chytrá. šikovná. prostě skvělá. 

dne jsem byla v zahradní kavárně trees s mojí kamarádkou blankou a bylo to úžasné. navštívili jsem kavárnu v městě pod horami poprvé a v kombinaci s úžasným podzimem to nemělo chybu. a lučka byl ten nejhodnější kavárenský kluk ever. nejde jen o kavárnu, ale je tam i květinářství, zahradnictví, skleník, sezení venku, je tam prostor pro piknik či relaxaci. a mají výbornou kávu. a také si tam člověk může nakoupit yankee candle /dženký čendl, chápeme se, že jo :XDD/ svíčky i vosky, cédéčka muzikantů, kteří tam občas konzertují, různé pochutiny. vezmete si tam kulturní měsíčník na čtení. a mají tam dětské židličky, což kvituji. a na toaletách nepřebalíte. co se dá dělat. lol. // už jsem neměla hotovost, tak jsem tam vřes nechala, ale v sobotu si sjedu do polska pro nějaký krásný vřes. možná tomu nebudete věřit, ale já mám v kuchyni na okně stále ten z loňska. suchý, avšak stále dělá parádu. // 

čtu knihu nazdar, vitamíne. deníková forma. docela populární způsob psaní. a mě to tak baví. // ruda mi dnes rozkousal peřinu. v ložnici to vypadalo jako v kurníku, protože já v ní měla peří. tak mi naši přivezli z chalupy jinou. odmítám spát pod tenkými dekami. já ráda duchnu. protože prostě ta jediná vás ochrání před duchy, strašidly a vrahy. téra

Žádné komentáře :