sobota 20. října 2018

zrušená bratislava. tak alespoň praha. a františek kupka. luka byl úplně vyschýzovaný z gábora, který vydává takové neidentifikovatelné zvuky. takhle vyřízeného a uplakaného jsem luku ještě v životě nezažila. a jen co jsme opustili dům, přestal plakat a zbytek dne slzy nepotřeboval. vyrazili jsme na výstavu obrazů františka kupky, kde mi paní štíplístková dala i vstupenku pro lučku se slovy, že sice to mají tahle bábetka grátis, ale jestli mu tvořím nějaké album nebo vedu deník, ať má nějakou památku, že byl za kulturou. dozorci, pardoneček, spíše hlídači, ho pak obdivovali. z toho obdivu usnul ještě během výstavy v manduce. pak mi padl pečlivě naplánovaný harmonogram a přišla těžká improvizace, neboť jsem měla čtyři hodiny volna před sebou. ale moje sestřenička kačka měla volno, a tak jsme skončily v kavárně s názvem coffee room, a poté jsem se sešla s erikou a vzala mě do if café. nevstoupila jsem v praze do jediného obchodu, a vydala jsem se po páté hodině do hloubětína na poslední návštěvu. a o půl osmé večer pak směr domov. badboy byl skoro čtyři dny v německu. ráno hustá mlha. to já ráda. se ví. jeli jsme s lučkou na chalupu, kde od pátku bivakoval taťka s psíky. mamka je na pár dní na dámském výletě v budapešti. do toho dorazila druhá sestřenka s rodinou, sis&tony, badboy a strejda. grilovali jsme. letos naposledy. kluci hráli fotbal. pili jsme čaj a kávu. nosila jsem šálu. a radovala jsem se ze života. // navíc jsem si ráno na poště vyzvedla dva balíčky. protože na světě jsou nezištní a milí lidé, tak mi přišel už druhý balíček od jedné úžasné slečny. někdy minulý týden mi posílala jen tak tekutou rtěnku od revlonu, a jaksi se zapomněla zmínit, že mi tam přidala malou bází pod mejkap od macu, nějaké produkty od sephory, yves rocher, moliky, tony moly, atd. a teď mi poslala ty dva teď už téměř ikonické mono stíny od essence, ke kterým přidala ještě rtěnku od anastasia beverly hills, balzám na rty od balea, vzoreček báze pod mejkap od marc jacobs. boží. no a druhý balíček mi přišel od jedné firmy, která mi skrze instagram zasílá každý měsíc kosmetiku na testování. mojí sestře jsem nedávno kupovala produkty z manufaktury s vůní lípy a přišlo mi to tak unikátní, že jsem se rozhodla si z ní něco zakoupit, až se do manufaktury opět dostanu. a dnes jsem otevřela balíček a měla jsem v něm tři produkty z lipové kolekce. // minulou sobotu jsem tu měla svoji malou sestřeničku. malou. bude jí 23. lol. a v neděli pak dorazili mi padres, sis&tony a slavili jsme můj a lučkův svátek. a máme s mimiňákem knížku gerda. krásná kniha o velrybě gerdě, kterou jsem měla už velmi dlouho v merku a moje sestra nám ji přislíbila koupit. a poprvé mám možnost vyzkoušet něco od havlíkovy přírodní apotéky. vlasové sérum. a také pratelné odličovací ubrousky. radost. // přečetla jsem knihu za zavřenými dveřmi. slušné psycho. hrozně mě ale bavila. teď čtu knihu unesená, což mě dost nebaví, a poprvé čtu roberta fulghuma. // v úterý jsem byla na takovém velmi komorním divadelním představení souboru kašpar z divadla v celetné. uskutečnilo se to ve studovně místní knihovny a jan potměšil a jakub špalek přijeli s kyticí. skvostné. a já se teď dívám na dokument heleny třeštíkové život s kašparem právě o jakubu špalkovi. a mám chuť si pustit šakalí léta. // dávají už 14. sérii criminal minds. první díl zkouknut, zítra už snad bude další díl. // a nejspíš budeme mít televizi. po osmi letech. ještě stále váhám. protože na místě, kde by měla být, chci postavit vánoční stromeček. prekérka. badboy by byl pro, já tak nadšená nejsem. ještě uvidíme. téra

Žádné komentáře :