úterý 13. listopadu 2018

zítra pro mě budou mít ve směnárně nachystané libry. kufřík stojí v ložnici. zítra ještě vyperu a usuším všechnu garderobu, kterou si s sebou chci vzít. mám půjčenou britskou redukci, power banku, nachystané pojištění, pas, občanku, sepsaný itinerář. zítra ještě budu přelévat šampon do menší lahvičky, lol. a přemýšlím, že si koupím nějaký malý suchý šampon, abych netahala tu velkou lahev. // sepisuji badboyovi, co a kdy zhruba luka konzumuje. udělala jsem jim dnes mega nákup, mají plný mražák, špajz i ledničku. zásobu plen, mléka i přesnídávek. v pátek má badboy dovču, veze lučku ukázat do práce, v sobotu jdou na oběd k badboyově mum, v neděli se uvidí s mojí sestřenicí a její rodinou a na pondělí si prý také udělají nějaký plán. teď ve čtvrtek a pak v úterý bude lučka s mými rodiči. // přečetla jsem knihu jiná z pera gabriely koukalové. snažila se o maximální upřímnost, ale kniha to byla dost špatná. teď konečně čtu knihu lazar od manželské dvojice píšící pod pseudonymem lars kepler. všechny díly s joonou linou jsem přečetla. jediná kniha, která mi chybí, je playground, to je ale zase z jiného soudku. // zjistila jsem, že mám doma kožich z kožešiny lamy. myslím, že jsem to tu už zmiňovala. nejdříve jsem se rozhodla, že ho prodám. paradoxně jsem si chtěla nechat umělý kabát z m&s. ale nakonec jsem si řekla, že s černými slimkami a botami od jeffreyho campbella na klínku bude výborný. a navíc je mi přes třicet, kožich se k tomuto věku tak nějak hodí. lol. // jdu vzít ven ještě psího kámoše a pak si zalejzám do postele s lazarem. oba lidští kluci už chrupkají. já mám dnes nějaký bolehlav. předpokládám, že je to z určité nervozity. nemůžu se dovolat zubařovi. a také z toho, že budu těch pár dní bez lučky. a že poletím letadlem. miluju létání. a hrozně se u toho bojím. // zítra ještě dva školkové kurzy a huráááá. téra

Žádné komentáře :