středa 25. června 2014

žiju, tedy jsem! ...

... a to je podstatná informace! ||| čínské L je české S. zítra daruji to radostné balonkové tríčo markétě. je vskutku miniaturní. a mě těší, že udělá radost. kór člověku, se kterým to bylo kamarádství na první pohled. ||| přišel. přišel neuvěřitelně rychle. za dva týdny byl tu. náhrdelník z ebaye. ten kruh, co má na každém konci perlu. větší a menší. kruh s konci? aha. a ty líbezné náušničky ve tvaru rtů. jak dětinské. jak sladké. jak přespříliš. a mně se prostě líbí. protože přišly v té milé zelené krabičce. &&& proč učitelé veskrze milují konec roku? ano. těch květin. a taky nějaký ten chlastík. a k narozeninám od klientky /spíše již kamarádky/ polštář s londýnským potiskem. hoví si tu na sedačce, ke které ladí barevně, a nad ním trůní velký londýnský plakát v rámu. a tak to má být. monochromatičnost každým coulem. // při obědě jsem se prokousala polovinou knihy. a nebaví. smála jsem se jen v jednom případě. když si hlavní hrdinku na štědrý večer pletli s veterinářkou a neustále ji volali lidi, jejichž zvířecí miláčci to měli nahnuté, nebylo jim dobře. či cokoliv. rezignovala na to, že veterinář na záznamník omylem nadiktoval jiné mobilní číslo, než to své, a po telefonu už nabádala páníčky, co s jejich miláčky. a jinak ne nesměju. || čímž chci říct, že potřebuju pořádnou dávku knižní inspirace. včera jsem zabrousila do knihkupectví, kde jsem objevila útlého murakamiho. spánek. ne, nekoupila jsem si ji. jelikož badboy mi předá o víkendu obálku a mám si udělat radost. a tohle bude to pravé ořechové. i hope so. a pak jsem se tak pročítala místním kulturním měsíčníkem a narazila na rozlet gemmy hardyové a knihu přišla z moře. usoudila jsem, že je to přesně to, co v létě potřebuji nutně číst. || poslední měsíce opět čtu reflex. fasuji si ho u babičky, která ho přečte na první dobrou. od té doby, co už nebývají na deskách karikatury politiků a i obsah ubral na političnosti, zase se k němu ráda vracím. na vandru je ta nejlepší rubrika! a poznatky jaromíra bosáka jsou vtipné. hned po ms si koupím jeho knihu. chytrý člověk, s postřehem, fantastickou lexikální vybaveností a ještě darem psát poutavě a vtipně. \\\ někteří by si měli zamést před svým prahem. to úplně nejdřív. a pak bude zase život maličko víc v rovnováze. téra

Žádné komentáře :