úterý 12. května 2015

já jdu do toho.

bože, jsem dnes tak neproduktivní. resp. připadám si tak. jediné, v čem jsem skutečně produktivní, je jídlo. spořádala jsem dnes dokonalé marinované tofu. a k tomu salát. a to jsem někdy tofu neměla ráda? přijela jsem domů, naházela věci do pračky, dala si vanu, a to je vše, co jsem dokázala. abych si udělala přípravy, jsem se nutila celou hodinu. a pak mě naštěstí osvítila nějaká múza a já to dala dohromady do patnácti minut. ale jinak se tu tak ploužím. vytáhla jsem si obecnou školu od zdeňka svěráka, na kterou se těším. protože film jsem brala vždy tak trošku jako povinnost ho vidět. přitom českou kinematografii skutečně v malíku nemám. // zítra si sjedu pro ty sandálky, na které od včera myslím. // a taky si vytisknu některé ty úžasné plakáty do rámečků na zeď, co sdílela nedávno zuz z redpoppystories. mám pocit, že mapy a lištičky potřebuji nad postel. není čas ztrácet čas. že jo? to je takové mé heslo posledních dní. // v pátek se přemísťuju na víkend do prahy. a jsem z toho taková decentně nervní. pokud postoupíme ve čtvrtek ze čtvrtfinále, musím všechno skloubit tak, abych v sobotu viděla semifinále. pokud bychom nepostoupili do finále a hráli o bronz, budu muset jet v neděli domů hrozně brzy, abych to stihla. nejlepší by bylo finále, to bych mohla až později. těším se na festival architektury otevřené domy. chtěla bych vidět invalidovnu, novou scénu národního divadla, danube house a tančící dům. a taky se s pájou&čuču chystáme na náplavku. těším se! a jo, zážitky přeci musí být. téra

Žádné komentáře :