pondělí 22. června 2015

31.

když si uvědomím, že psát blog jsem začala a bylo mi 20. huh. a dnes je mi 31. za čtvrt hodiny se narodím. nemělo by se spíše blahopřát maminkám, které si to odtrpěly? móna mi napsala, že je to nejkrásnější věk. a já tomu snad i věřím. dnes mi sice nepřeje počasí, ale už jsem si odučila dva kurzy, připravila si k předčasnému obědu malou pizzu, dám si za chviličku slavnostní cigaretu. dnes první. a kéž by i poslední. pak si jedu vyzvednout diplomy a dotunit šipkovanou pro ňuňátka šestiletá. a večer to završím hodinou angličtiny v kavárně nad šálkem dobré kávy. a pak se odlifruji za mým psím přítelem, na něčem si pošmákneme a s filmem se uklidím do postele. zní to tak hrozně samotářsky a vdovsky. ale mně je dnes kurva fajn! vždyť mám narozky!!! téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

tak vsechno nejlepsi :) a pis dal, mame te radi!

téra řekl(a)...

žkovy zraky, to je hezký vzkaz :) děkuju!