středa 20. ledna 2016

hodná holka.

baterka do auta spala v obýváku u topení. a ráno motor hned krásně naskočil. vyrazila jsem otestovat studenty. vzala si s sebou knížku a nějakou práci, protože dvě hodiny jsou dlouhá doba přeci jen, ale nakonec jsem stihla pouze omrknout interiéry na instagramovém účtu urban outfiters. je to krása nesmírná! inspirativní. šíleně moc. hodina k dobru v autě, protože zkrátka časová prodleva a nemožnost skvotování jinde. a do nonstopu mě po ránu nikdo nedostane ani párem volů. ale zase jsem si v autě užívala tepla a lídy baarové a jejich útěků. v neděli kino! || dostala jsem dnes dva tipy na filmy a jeden na knihu. o víkendu si budu samotařit a mám v plánu filmovat. a číst. a odpočívat. a taky slavit. liška má narozeniny, takže v sobotu máme dámskou jízdu. trošku toho bowlingu a pak trošku toho dámského klevetění v baru. 

dnes jsem poprvé zavítala do zahrady/parku vily čerych. místo, kde se před více než pěti lety natáčelo odcházení od václava havla. které si mimojiné musím pustit. prošla jsem jen vstupní bránou a došla k vile. všude bylo bílo a k tomu jezírku s lekníny jsem se vůbec nedostala. ale těším se, až bude jaro a všechno bude neuvěřitelně fotogenické a v rozkvětu. až do roku 1999 to bývalo zdravotní středisko. a jako malá jsem tam s mamuš byla. bohužel si to nepamatuju. resp. bohudík. teď je to už takové kulturní centrum. vzhledem k tomu, že jedna mnou "rozečtená" kniha (spíše rozprohlížená) je právě o vile čerych, nesmím zůstávat pozadu a musím ji i navštívit. 

měla jsem včera dvě hodiny volno, strávila jsem je nad knížkou, kávou a čajem v jedné restauraci v čska. na posledních asi čtyřicet minut tam za mnou dorazila od vlaku rovnou káťa. a jak jsme tak rozebíraly kosmetiku a jiné roztomilosti, zmínila aliexpress. vždy jsem preferovala ebay, takže mě tenhle server nechával vcelku chladnou. ale když jsem zjistila, že se tam nakupuje za ještě nižší ceny než na ebay, spadla mi čelist. a to jsem si myslela, že levnějšího místa než je ebay neexistuje. takže jsem si objednala sadu prstýnků. z účtu se mi strhlo dvanáct korun. v háemku je mají za dvě kila. jediné (ale zato velké!) rozčarování bylo to, že nejde platit přes paypal. já, nedůvěřivá to můra, která číslo karty dává jen strašně nerada, musela zaplatit právě kartou. nadávala jsem jak špaček nad nepromyšleností nákupů tady. ale pak na mě vyskočily nějaké piercingy do nosu a já se zase uklidnila. a přemýšlím o rtěnce od nyx. jinak je to rejdiště fejků. obří trh samých fejkových neřestí. rtěnky od mac, naprosto totožný design, názvy rtěnek, jen název značky tam není. a rtěnka za sedmdesát korun. polyesterové varianty mk. tvarově i typově úplně stejné kabelušky, jen značka michaelled nebo tak nějak. to mi vzalo vítr z plachet. musela jsem se smát. 

a moje asertivita vzala opět za své. co jiného říct, než jsem zkrátka hodná holka. až moc. téra


Žádné komentáře :