úterý 13. prosince 2016

freestyle plný kvality.

začátek týdne je príma. včera jsem se po jedné hodině u dannyho odebrala domů, kde jsem si zalezla s knížkou hon na ovci a pak mi padla hlava. paráda na tom byla ta, že jsem měla pak už jen dětské kurzy od dvou. v šest byla doma, a v sedm jsem už seděla zase u dannyho s markét na kávě. || úterý mám ráda, navzdory tomu, že je to takový rozfrcaný den. mám obvykle dva kurzy za sebou ve firmě, pak hodinu volno, jeden dětský, hodina volno, druhý dětský. cesta domů. za hodinu ještě jeden. ale dnes ten poslední není. a hned ten první proběhl s jednou studentkou, přišla později. další kurz kvůli meetingu neproběhl vůbec, zaplacený ovšem je, takže jsem jela na dvě hodiny zpátky domů. musím si tohle užít,protože od ledna mi tam ráno skočí firemní kurz, který mám sama na sebe a ne přes jazykovku, božíííí. a pak mezi dva dětské jedna dětská konverzace. takže nebudu muset řešit, kde se na tu prázdnou hodinu usalaším. || včera jsem se po dlouhé době vypravila do sekáče. přijel zase na pět dní. můj poslední zimní kabát byl zakoupen právě tam před cca pěti lety. 80% vlny, cca šedesát korun. mám pak ještě jeden z c&a zakoupený taky někdy v té době, ale ten je polyesterový až běda. když pak vidím, kolik kabátů mají různé blogoholky, říkám si, že jsem fakt exot. jenže já většinu času v rámci práce cestuji autem. zaparkuju a už jsem zase v teple. má pak smysl dávat nehorázný peníz za nový kabát? chtěla jsem tomu dát šanci. ale nikde mi nic do oka nepadlo. a včera jsem v sekáči objevila kabátek, původně h&m, ke kolenům, šedý s jemnou kostkou, cena kč 86. dnes jsem si k němu nasadila liščí límec, paráda. překvapilo mě množství kožíšků, které jsem tam včera viděla. a tak jsem si řekla, že se tam ještě dnes vypravím. a jeden jsem si odnesla. zkoušela jsem tři další, v kapse jednoho objevila platíčko antikoncepce. německé. haha. od soboty mám klobouk. tak si tak plním postupně své garderobní sny. na jednu stranu miluju minimalismus, můj šatník je vážně jen černá, občas krapet šedé, vínové, hnědé, bílé. na druhou stranu mám ráda jiné věci, takže jsem dnes ten kožich vlastně nutně potřebovala! || úplně mi vypadla nit, protože tady koukám na rozstřel se zdeňkem piškulou. a zase pomalu frčím na ten dětský kurz. téra

Žádné komentáře :