středa 5. dubna 2017

čtu knížku s názvem vegetariánka. jihokorejská záležitost. stejně jsou ti asijci v psaní úplně jiní. a připadá mi to tak správně ulítlé. mám teda zkušenost jen s knihami od haruki murakamiho, rjú murakamiho a tendo shoko. shodou okolností jde tedy o japonce, nikoli korejce, ale tak nějak mi ta mentalita přijde výrazně podobná. nepočítám severokorejské utečence, kteří ve svých knihách podávají svědectví. || tu knížku jsem si koupila včera po návštěvě zubaře. kde mě to asi 20 vteřin dost bolelo. a k tomu jsem ještě přidala jedeme k moři od davida vávry. napsal to, a zároveň i ilustroval. pouštěla jsem si teď před pár dny jeden pořad s ním, ku příležitosti jeho 60. narozenin. také mi endrjů poslal odkaz na další krásný pořad věnovaný vávrovi. a v praze jsou aktuálně dvě jeho výstavy. jednu z nich bych moc ráda stihla v rámci své velikonoční návštěvy v praze. a tak jsem v knihkupectví tak horovala o téhle knize, až mi paní prodavačka řekla, že aniž by věděla, o co jde, začíná být i ona z toho všeho nadšená. doporučila mi, abych šla zaplatit nejdříve vegetariánku, že prý k tomu dostanu 20% slevu na další nákup, a pak ať si teprve koupím vávrovu knihu. tak jsem tak učinila. dobří lidé ještě žijou. || zkusila jsem i nemléko. to makové je úžasné. vanilkovo-mandlové mi také chutná. ale mák vede. || poslední dny jsou pracovně hrozně fajn. asi se vážně hodně opakuju, ale je tomu tak. celkově mám i takovou fajn náladu. všechno začíná kvést, tráva je už krásně zelená, ráno odjíždím za světla a domů se také vracím za světla. včera jsem si pořídila poncho. své první jsem si kdysi pořídila v londýně v obchodě mk one. černé, mělo i stojáček. a nebylo moc dlouhé. druhé jsem si pak koupila na vejšce v nějakém řetězci, ale ve finále se mi nelíbilo, a asi jsme ho ani nikdy neměla na sobě. nejspíš jsem jím někoho podarovala. dlouho jsem okukovala nějaké fešné. a včera jsem šla koupit platíčka samolepek do obchodu kik,a na stojanu tam visela poncha ve výprodeji za stovku. černo-šedé. té šedé je tam pomálu, jen na lemu, zbytek je černý. a poncho má jeden knoflík, takže krásně drží. deal. || umýt zuby. číst. spát. čtvrtek je taky den. téra

Žádné komentáře :