pondělí 23. dubna 2018

panečku, to je změna. náš obývák vypadá úplně jinak než ty více než čtyři roky, co zde žijeme. já a sedačky, to je věc. to je spojení. do prvního podnájmu přinesl badboy gauč. rozkládací gaučík, který mě nijak neuchvátil, ale ani nijak neurazil. neměli jsme peníze, a tak jsme byli za takovou sedačku rádi. šla s námi i do dalšího podnájmu. badboyův bratranec pak prodával gauč, velmi jednoduchý na rozložení, delší než náš původní. cenově jsem za něj dala víc, než na kolik by asi připadl, ale potřebovala jsem ho velmi rychle. s ikea přehozem a mnoha polštáři jsem ho měla opravdu ráda a skvěle se na něm spalo. a ten s námi zase chvíli pobyl. loni mi moji rodiče nabídli sedačku, kterou měli cca dva roky. jednoduchá černo/šedá, do elka. měla jsem ji tu rok. a prostě jsem se s ní absolutně nesžila. rok nám trůnila v obýváku a já měla čím dál větší chuť to nějak změnit. nakonec padlo rozhodnutí ji prodat. měla jsem v merku úplně jednoduchou ikea pohovku, kterou jsem znala od chandlerových či kdysi byla i u wesiho a téry v obýváku, takže jsem ji měla odzkoušenou nejen na sezení, ale i na spaní. žádné elko, které je moderní. které je vhodné pro rodiny. naše sedačka našla kupce v podstatě okamžitě, nabídli jsem jim, že budeme mít tranzita, čímž jim ušetříme shánění odvozu a cestu sem k nám. a tak včera ráno badboy společně s mým taťkou naložili sedačku, já vypravila luku, taťka odjel s psím boříkem na chalupu, a my vyrazili na prahu. kousek před hradcem jsme vyložili sedačku a s přestávkou na dálnici na mcflurryho jsme uháněli do prahy. krásná dubnová slunečná neděle naštěstí vyhnala velkou kupu lidí ven, a tak ikea na poměry, které jsou mi známé, zela prázdnotou. takže i s obědem, koupí postýlky a matrace pro luku, dvou regálů a gauče, jsme tam strávili hodinku a půl. a pak zase mazali zpátky to všechno montovat. badboy montoval, já si už v duchu všechno malovala, a pak rovnou rovnala a zařizovala. badboy na novém gauči usnul při sledování nějakého dokumentu a pak pravil, že jsme tak pohodlný gauč ještě neměli, s čímž souhlasím. lučka má svoji postýlku. večer, resp. v podvečer byl unaven, tak byl protivný a já to brala jako jakýsi vzdor vůči postýlce. maličko mě to těšilo, měla jsem pocit, že chce teda spát jenom se mnou. jak pomýlená jsem byla. luka usnul a prospal noc ve své postýlce. jednou se v noci vzbudil na krmení, po něm jsem ho vrátila opět do postýlky a spal až do rána. spokojeně. já musím přiznat, že mně se teda také spalo krásně. poprvé za čtyři měsíce jsem měla lóže pro sebe. dnes ho čeká další premiéra. batát k obědu. jsem zvědavá. lol. // já konečně dočítám malinku. čeká mě tu knížka do vody a hadrový panák. v sobotu jsem byla v divadle na rozmarném létě. moc se mi to líbilo. půlka divadla o přestávce odešla, protože prostě vančura, přechodníky, archaismy, zvláštní větná struktura, a není to taková sranda jako některé plytké komedie. vyrazila jsem se svojí studentkou paní evou, úžasná seniorka. před i po jsem si byla sednout na kávu se sis&toníkem. vydařený večer. dnes mě čekají dvě hodiny odpolední angličtiny s dětmi. doufám, že lučka bude v dobrém rozpoložení. a zítra jdu s áňou a jejími dvěma koťátky na kávu. ve čtvrtek jsem byla s lukou na úvodní schůzce k s knihou do života a moc doufám, že to povede směrem, který by se mi líbil, a nebude z toho takové mateřské centrum. uááááá. téra

Žádné komentáře :