neděle 21. března 2010

už po léta nejsem nikde jinde než na lešení

      newSHOES

takže tenhle weekend budiž jmenován weekendem botiček. protože mám dvoje nové. tenisky s gepardím potiskem jsem už vzala ven. ale ty druhé na podpatečku ještě ne. a čekám minimálně jednu zlomenou nohu. podpatky jsem kvůli lymfedému neměla na nohou už pěkných pár let, ale teď jsem se rozhodla do nich jít. navíc se mi líbí ten polobotkový, prababičkovský styl, který nijak neškodí mému vyššímu nártu. sic jsem měla v deichmanu vyhlédlé defacto stejné, jen s nižším podpatkem, jenže deichman nedisponoval číslem čtyřicet. bylo to už probrané. a tak jsem spoléhala na dnešní návštěvu átria v hk, jenže tam deichman prodejnu sice má, ale ještě není otevřena. a tak jsem hned v další obuvi narazila právě na tyhle krasavice a musely být moje. // po tomhle milém nákupu následoval mcflurry s lentilkama a alice in the wonderland. film tima burtona se mi moc líbil, ačkoli to bylo mé první setkání s 3D promítáním, a tak jsem byla zvědavá i skeptická zároveň. johnny depp byl klasicky výbornej. říše divů o dost přehodnotila mé představy, které znám z knižní podoby mého dětství. musím se k alence vrátit. // tenhle týden byl z mé strany nevídaně plodný na sledování filmů. v týdnu jsem se dívala na vévodkyni a factory girl, do češtiny přeloženo jako warholka. na jednu stranu je andy warhol zajímavá postava moderního umění, a také pořádný úchyl. 

dnes český team v družstvech v planici na pátém místě, myslím, že je to velice kvalitní umístění. rakušáci jasný triumf. překvapivě v teamu koch místo koflera. druzí norové, moc jsem jim přála. třetí finové. bez ahonena. bylo vidět, jak se jim ulevilo, když harri olli přistál a bylo jasné, že o medaili nepřijdou. trošku matoucí jsou ty koeficienty, podle kterých se poslední rok občas jede. po snížení či zvýšení nájezdové lavičky už nemusí znovu celá startovní listina opakovat skok, ale za snížení nájezdu se pak přičítají body a za zvýšení odečítají. také se přičítají a odečítají body za protivítr a tzv. zaďák. co se týče síly větru, to hodnocení mi přijde férové, výška nájezdové lavičky už nikoli. i když dnes musím uznat, že schlieri ukázal, že umí. navzdory mým antipatiím vůči němu. skákal se silným větrem v zádech a skočil 236,5 m. kdyby měl protivítr, dá světový rekord. a to mu už o nic nešlo. zlato měli víceméně jasné. // taky mi přišlo zajímavé, že telemark při letech je spíše fingovaný než skutečný. ale je to o bezpečnosti, no. téra

2 komentáře :

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

tak ty botky s podpatem se mi moc líběj...no doufám že tvoje nohy to zvládnou i bez těch zlomenin!
na skoky jsem taky trochu koukala a vzpomněla jsem si přitom na tebe :)
a tu Wahrolku chci konečně už taky vidět! a Alenku taky!

terka řekl(a)...

se uvidí zítra, až v nich sejdu mezi prostý lid a přizabiju se na Šalďáku:) // Warholka se mi líbila, ale je to film, který znovu určitě vidět nemusím, naopak na Alenku se podívám ráda znovu. Doporučuju:)