středa 24. března 2010

jak jsem šla do školy na podpatcích...

... ráno jsem si přivstala, dala sprchu, oblékla se a dvacet minut si to dávala po pokoji na podpatcích, abych pak venku nebyla jako pometlo. zjistila jsem, že chodit jsem na podpatcích nezapomněla, což mě potěšilo. když došlo na odchod do školy, už jsem cítila, jak mě bolí nohy. ale byla jsem statečná. oblékla jsem si poncho, popadla věci a vyrazila. sešla jsem za klapavého zvuku schody z druhého patra a měla jsem pocit, že pokud jsem tímto nevzbudila celý blok, pak alespoň sekci určitě. po sestoupení do přízemí jsem si spočítala, že ještě deset hodin v těch botkách budu muset strávit, přivolala jsem si výtah, nechala si vyvézt zpět do druhého patra a přezula se do gepardích tenisek. koupím si gelové vložky do bot a pak si to budu štrádovat od osm cm vyšší, haha. // teď tu rozebíráme povídku "hora" od čapka a za chvíli konečně fofr na kolej šprtat opět syntax. zítra jed den "D", rozhodne se, zda budu protahovat o půl roku studium a všechny mé sny vezmou za své, nebo půjdu za dva měsíce ke státnicím. téra

11 komentářů :

Byznyszena řekl(a)...

Moc jsem se pobavila a vzpoměla jsem si na svůj první pokus na idnes z ledna tohoto roku (http://pokus.blog.idnes.cz....html) - viz závěrečný odstavec o podpatcích. Já někdy nosím velké kabelky a v nich boty na podpatku, jinak mám pocit, že mi odumřou nohy a pak vše ostatní. Dávám článek na svůj blog. Jinak jsem se lekla, ze se účastníte Dne \"D\" v televizi - děsivá šílenost.
Zdravím a zítra držím palce!

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

ha to je dobrý s těma botama :)
a držim ti palce! :)

terka řekl(a)...

@byznyszena: s podpatkama to nevzdám, časem se mi poddají a bude to má primární obuv:)))

@alice: děkuju! jde mi dnes o to, zda budu muset natáhnout studium nebo ne. doufám, že to zmáknu.

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

věřim ti a chápu tu důležitost! pak dej vědět jak dobře jsi dopadla :)

Adonis aka Martina řekl(a)...

Držím ti pěsti ;) jáj, tak jsem si zas vzpomněla na mou elegantní roznožku u benzínky v NA City...cha...btw,malá upoutávka na můj blog: už jsi slyšela o tý aféře na obchodce, co v ní je namočenej Lepš? Píšu o tom na blogu, tak kdyžtak mrkni...

terka řekl(a)...

@all: máááááám to:)

@Martina: slyšela, dokonce na FB vznikla skupina, aby Lepše nevyhodili. Jde o to, že někomu jednu střelil, ne? mrknu k Tobě na blog. Teď jsem byla čtyřiadvacet hodin bez netu a zrovna jsem dorazila domů.

Adonis aka Martina řekl(a)...

Šmarjá, 24 hodin? To musel bejt absťák! :D ..Jj, v té skupině jsem byla taky...ale jak už víme, všechny snahy byly marné. No, jak jsem psala v komentáři k mýmu příspěvku - fakt jsem šokovaná, čeho jsou dnes ty spratci schopný. Školy by potřebovaly více takových učitelů, kteří vzbuzují respekt atp...

flammerole řekl(a)...

no ony boty s podpatkem doma a boty s podpatkem venku je neco uplne jinyho... treba loni jsem dostala k Valentynu jedny krasny modry... a venku mi sklouzavaji nohy... takze jsem je mela jednou (to jsem si je nazula pred restauraci) a podruhé (kdyz jsme delali velkou party primo doma)...

terka řekl(a)...

Flamme, ty mě úplně strašíš! Tohle nejsou klsické lodičky, mají širší podpatek, tak doufám, že se to poddá:)

Mona řekl(a)...

Gelový vložky nepomáhají:) I já jsem se šla minule přezout, když jsem si představila 10 hodin na jehlách v práci:)

terka řekl(a)...

mlč a neber mi iluze!:) já v těch botách prostě chodit budu, přemůžu je!