pátek 14. května 2010

the broken heart was lost in the grumpy world

      listen,understand

      kjuuuut

došel zelený čaj s broskví, tak jsem si udělala klasický černý, sedím tu v posteli, kolem sebe kvanta papírů, výpisků a knih týkající se literatury první poloviny 20. století, ze které jsem včera udělala úspěšně zkoušku, ale vše si ke státnicím ještě zpodrobnuju. je možné, že zblbnu. včera při té zkoušce se stala hrozně milá věc. se zkoušející jsme zabrousily na datum mých státnic. vedoucí práce mi ještě před týdnem tvrdil, že 3. června. jenže přeskupovaly se komise a měnilo se všechno, a tak jdu až 18. zkoušející hned volala na sekretariát, aby se ujistila, že má pravdu, a měla. a za chvíli volala sekretářka zpět, aby mi vzkázala, že můj vedoucí práce mě v tom prý nenechá a na obhajobu přijede. no to bych prosila, muhehe. spadlo mi čtrnáct dní študingu navíc do klína, tak mám velkou radost. xxx dnešek byl den pohřbu. bylo to ještě horší, resp. smutnější, než jsem čekala. brek. xxx a jinak nemám náladu v podstatě nic dělat. táta mi přinesl jednu knížku od hrabala, tak jsem si jí vzala s sebou do vany, ale nějak jsem neměla chuť, a teď přemýšlím o kunderově nesnesitelné lehkosti bytí. ale spíš to všechno zkusím zaspat. // dělám si teď denodenně lymfo, je to hrozně příjemné a mé nohy na to hrozně dobře reagují. xxx dost vyčerpávající týden tohle byl, pálí mě oči, nejsem ve své kůži, je mi neustále zima, tak si asi pro radost a lepší náladu nalakuju nehty na růžovo. a jestli do tří minut neusnu, tak půjdu opyramidkovat boty a tríčo. xxx mám chuť být někde hrozně daleko. fakt. téra

Žádné komentáře :