úterý 1. června 2010

další z mnoha podmáčených dnů

příští týden nějak by to mělo být už pět let mého blogování. pane jo. to je ta má povaha. když se do něčeho fakt zakousnu, nerada přestávám. a vím, že by mi blogspot vyhovoval mnohem víc, ale neumím to tady jen tak nehat ležet ladem. pět let života. // zítra jedu do prahy. ve čtvrtek mám dvoje přijímačky na fsv. tak si tady tak listuju logikou. xxx prostě jsem se rozhodla, že by mi u státnic mohli položit otázku týkající se 19. století. národní obrození či (ne)pravosti rukopisů umím jako bičoun. dnes jsem se rozhodla našprtat stylistiku. zapůjčila si chytrou knihu a pročítám si to podstatné. // včera jsem u větví objevila boty, které se mi fakt líbí. oni mají milion podobných asi tak pětkrát dražší v ham, zaře a ny, jenže... nevěřím botám z obchodů, kde se prodávají i hadry úplně stejně, jako nevěřím botám od vietnamců. jenže ta cena je několikanásobně nižší. loni jsem si v primarku nakoupila x párů bot, přičemž jedněm hned praskly obě podrážky a huculky (fejky od uggs) taky nejsou žádná kvalitka. takže na jednu letní sezonu by mi mohly stačit tyhlecty vietnamský. jinak mám v plánu v praze ham, páč potřebuju nějaký fešný vršek k té státnicové sukničce. xxx a opět jsem vyhrabala z útrob šatny džínovou bundu. mám ji skutečně tmavou a k černé sukni vypadá velmi dobře. dnes ji "zničím" pyramidkama, jsem se rozhodla. xxx jinak čtu druhý (a zároveň poslední) díl od františka kožíka o životě zdeňky braunerové. víc beletrie už do státnic určitě nestihnu, ale seznam literatury mám i širší, než je požadováno, tak mi to vrásky nedělá. // zkoukla jsem předposlední a poslední díl 5. série criminal minds. a jsem pěkně naštvaná. stejně jako loni budu muset čekat do září na 6. sérii. poslední díl nechali samozřejmě opět otevřený. doufám, že tohohle nechutného vrahouna nebudou zase honit půlku série jako posledně foyeta. a spencer má naprosto smart účes. což mi připomíná, že nejspíš si zítra dopoledne skočím ke kadeřnici nechat něco udělat s vlasama. ať se mě v praze neleknou. // v neděli kafe s martinou. odjíždí na čtyři měsíce na stáž do německa, tak jsem si zase tak povzdechla, že se dlouho neuvidíme. pak mně došlo, že jsme se vlastně, kromě občasného potkání na školní chodbě, neviděly asi tak od vánoc. xxx takže zítra praha, ve čtvrtek večer čaaauuuu. téra

btw Barb udělala takový projekt (řetězovku) - obléknout se tak, aby hodnota všeho, co má člověk na sobě, nepřesáhla litr. mrkněte k natáliji na blog. pecka. ta holka je fakt éro, proto jí taky už léta čtu, že jo. myslím, že tu už nikdo nepřekoná. outfit za tři káčé:XDDD

4 komentáře :

JK řekl(a)...

Taky jsem nemohl nechat můj původní blog na livejournalu. Psal jsem chvilku jinam, ale pak jsem se stejně vrátil.

terka řekl(a)...

JK znamená John Kennedy?;)

jana/my-antihero[[openidhttp://my-antihero.blogspot.com/]] řekl(a)...

mam pocit, ze blog muzes i \'prenest\' z jineho provozovatele, ale nezkousela jsem... Blogspot je super, ze muzes \'sledovat\' oblibene blogy, easy. Natals jako respekt nejvetsi, padla jsem tlamickou na zem :D

Theresa řekl(a)...

budu držet palce ;)