čtvrtek 10. června 2010

už je tomu pět let

tak jsem včera úplně zapomněla, že můj blog měl 5. narozeniny! doufám, že mi nadšení pro věc vydrží ještě dalších minimálně pět let. třeba i dýl a budu nejdéle blogující důchodkyně. pak tohle bude taková kronika. jako co se dělo v roce 2006, jaké události se staly, kdo vyhrál ligu mistrů a tak. jj, budu legenda, checht. téra

7 komentářů :

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

tak to všechno nejlepší k narozeninám milý můj oblíbený blogu! :)
jdu si vyštrachat uplně první příspěvek :)

terka řekl(a)...

:XDDDD děkuju!!!

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

přečetla sem si ho a zjistila že jsem si ho vlastně už četla :)
tvůj blog je jeden z velmi mála který nemám přečtený celý od začátku :) no to asi vypovídá o tom jaký krátkodobý hvězdy čtu :D měla bych na tobě zapracovat!

terka řekl(a)...

to bys seděla věčně jen u kompu:XDDD // pravda je, že když se řekne Tvé jméno, Ävchen, Natálije, Barb, Spoon... vždycky se mi vybaví přesně osoba i blog. ale jinak? do záložek jsem si dala pár fashionblogů a stejně jsem překvapená, když pokaždé na tu stránku kliknu, komu to vlastně patří:XDDD

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

no děkuju to je pocta :) já jsem ráda že vlastně díky tobě jsem začala číst i ty míň povrchní blogy...akorát já se teď plácám někde mezi nebo co...

terka řekl(a)...

já Tvůj blog čtu hrozně ráda, nejsou to žádné jednotvárné fotky před umatlatným zrcadlem osmkrát ve stejném oblečení jen s jinou kabelkou a navíc píšeš! a to mě baví! protože ty kočky, co se pořád fotí v novém a nejsou nijak inovativní, až nafotí celou skříň, blog zase zabalí. před rokem nikdo pomalu z těhle koťátek ani netušil, co to blog je a od začátku roku je tu blogový boom. ale jo, proč ne, i pro mě je to někdy zajímavá podívaná a inspirace, ale mám hodnotnější blogy než je třeba heeels-in-prague, která řeší jen, jestli lidi nosí igelitky nebo jak si mohou obléct to a to.

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

Terko dík :) já teda mám pocit že ty moje fotky sou občas trapný ale tak co baví mě to :) a taky sem děsný blogový mládě - tušim ale rozdíl i v tom že to brovský vyrojení blogů se dost týká náctiletejch div že né pod zákonem no a to se pak těžkohledaj hluboký myšlenky který uspokojej starý gardy :D