středa 9. června 2010

když musíš, tak musíš

     inspiring

moje blogovací morálka je vskutku hanebná. zrovna ležím uvězněná v lymfovenu, páč mi z toho vedra otékají kotníky zase, chjo, to už tu dlouho nebylo. sice jsem si chtěla přepisovat něco málo k lexikologii do noutu z příruční mluvnice, ale to bych si v poloze vleže asi vyvrátila krk. lexikologie je docela sranda. to se i dobře učí. a je toho takové přijatelné množství. // největšími erotomany budiž jmenování pánové karlík a grepl, protože s jejich skladbou češtiny teď trávím megačasu a už jsme si na sebe tak nějak uvykli. a romantické večery zase trávím s literárními kritiky. samá lepší společnost. xxx i když teda včera jsem se vydala do divočiny na chvíli. a večer pak telefon, mejty a prej co dělám. no učím se, co jiného můžu dělat v těch vedrech, kdy slušní lidé leží na koupálku, sluní se, koupou se, že jo. tak prý ať se oháknu a za pět minut sraz u obchodky. tak jsem svištěla. měla s sebou jednoho vlčáka, tak jsme šly podél vody do montace a víceméně jsme dovymyslely tu indiánčinu rozlučku se svobodou. zítra to nad latté dopilujeme. dnes jsem pro změnu vyrazila na pressíčko s pirátem. venku asi tak 76 stupňů a já můra opět v černém, ale trošku jsem si v tom tílku opálila ramena, ne že ne. xxx člověk se má učit, ale je zajímavé, že najednou mě baví všechny krimi seriály. takže mentalista, kriminálky miami, ny a podobně. taky criminal minds v češtině na primě. co všechno nejsem schopná oddívat se, jen abych se vyhnula gelasiu dobnerovi a jemu podobným. dnes první noc jsem neměla divoké sny o státnicích. pája mi psala, at si hodím nohy na stůl a jen tak si to v klidu pročítám, o nic nejde. iva, se kterou na státnice jdu, mi psala, že jsme historicky první, kdo na tomto oboru končí, máme dobrou pověst, vždycky nám všechno šlo... haha. snad má pravdu. a jestli za dnešní večer dám tu lexikologii, tak věřím fakt, že ty státnice dám pohoda jazz. lymfoven dopípal, tudíž se jdu osvobodit a opět se mazlit s příruční mluvnicí češtiny. SO HOT. téra

 

Žádné komentáře :