čtvrtek 15. července 2010

what does it mean?

      s.ramos

 ... jinak se mám fajn. píšu článek, který by mohl vyjít v jednom bulvárním plátku. na základě toho mi (ne)bude nabídnuta stáž a pak pracovní pozice. není to dreamjob, ale zase kdo mě jako první zaměstnání (nepočítám-li roční práci na soudě před lety) dreamové? včera jsem skypovala s clariss a promlouvala mi do duše. a má pravdu. jít si dál za svým. xxx předevčírem jsem byla na badboyových narozkách. chtěla jsem jen tak trochu rumu s colou. ale jeho otec, kterému jsem alkoholově vzdorovala po celou indiánčinu svatební hostinu tím, že jsem tvrdila, že řídím, tak nepiju, si na mě tentokráte smlsnul a místo hodně coly s kapkou rumu jsem dostala hodně rumu s kapkou coly. a pak znovu. a pak už jsem řekla dost a v noci jsem si musela dát v murphysu presso na totální vystřízlivění. xxx dívali jsme se na avatar, který mě vůbec nebavil xxx v úterý jsem taky byla s pirátem na koupálku. strávily jsme tam x hodin, slunko téměř nesvítilo, vál vítr a já jsem přesto všechno, i přes nános krému spálená. // navíc jsem si v tom pobíhání a při vodních hrátkách na indiánčině hostině stoupla na šutr a od té doby mě bolí chodidlo, no a poslední dva dny fakt fest. tak snad mi nebudou muset uříznout nohu. xxx přečetla jsem teď po dlouhé době zase knížku. od michaely kabátové "bronja". židovská záležitost. moc čtivé. xxx učím se angličtinu, chci se pustit do business english, mám slíbené nějaké knihy k tomu. dělám si testy cae, čtu nesnesitelnou lehkost bytí zase. // za hodinku jedu na přehradu, jdeme se zděndou, macem a vajťasem zase pokecat a tak. xxx psal mi joyce, že inga v roundstone zkrachovala a ryans už není její. tak tam asi vládne buď moriss nebo to pronajmul zase někomu jinému. to je tak, když se učitelka angličtiny, která chce všude a stále šetřit, vrhne na podnikání v gastronomii. jak to může dopadnou? byla bych pro, aby se do toho pustila denise. téra

2 komentáře :

Martina aka Adonis řekl(a)...

Hmm. Tak přeci jen to zkusíš - sic chápu tvou nechuť - začátky ale bývají nelehké a souhlasím s tebou (jak jsem mimochodem psala i minule) - praxe je nezbytná a těžko říct, ale pokud by mi nic jiného nezbývalo, také bych radši začla v kulturní spodině, než to vzdát! :) Tak snad to vyjde, držím pěsti!

Btw jak jsi psala o tom rumu s kolou, musím tě informovat,že kafe zadržuje alkohol v krvi - i když se třebas cítíš líp - dechová zkouška by dokázala opak :/ takže bacha na věc (na papíry) ;-D Měj se a užívej léto!

terka řekl(a)...

to bylo jen takové noční pressíčko, abych se hodila do pohody, řídit jsem měla až za za x hodin:)