pondělí 9. srpna 2010

v Praze je blaze, ale Náchod City je Náchod City

    thecitythatneversleeps

    livingrooms

za poslední dny vstřebávám spoustu fajn zážitků. ve středu jsem se šla projít s dorotkou kolem řeky večer a dorazil za mnou macmac na kole se staropramenem v batohu, a tak jsme povídali a povídali a povídali... a já se málem styděla. jeho slečnu, se kterou je půl rok, lidi moc neberou. kachna přeci jen za těch deset let nasadila určitou laťku. mac o kátě tak krásně vyprávěl, ať jsem se fakt styděla, že mě kdy napadlo, že oni dva se k sobě nehodí. protože když muž mluví o ženě tak krásně jako on o ní, úplně vás z toho mrazí. a pak mi řekl, že čekají dítě. pozdě večer za mnou zajel na cígo ještě zděnda, a tak jsem si zkompletovala denní sbírku svých třech chlapců. ráno jsem pak šla do jazykovky na pohovor, a pokud zůstanu tady v okolí, tak mi dají nějaké kurzy, tak bych při práci ještě učila. jinak se mi ozvou za rok, až budou dávat dohromady lektory na další školní rok. byl to hrozně příjemný rozhovor. // navečer jsem se rozloučila s padres, kteří se chystali do chorvatska, vyzvedla mě ivanka, sbalila jsem si tašku a dorotku, a vydaly jsme se do skalice, kde náš malý dívčí gang nabral badboye a zdendíka a jeli jsme se courat do ratibořic. završili jsme to malinovkou. a my s dorotkou zůstaly ve skalici. ráno nás nabral zděnda, nakoupili jsme a frčelo se k nám na chalupu, kde začínal grilovací weekend. počasí jakž takž. občas kráplo, ale žádné průtrže to naštěstí nebyly. vegetili jsme pod pergolou zatím jen ve třech (já+bb+zdendík), dívali se na film a pili kotle kafe. pak dorazila ivanka a šli jsme k sousedům pro aktivity, na které se vůbec nedostalo, poté následoval příjezd ivy, badboyův spánek, odjezd zdeníka a ivanky, aby vyzvedli piráta v nováči, a tak jsme skvotovaly pod pergolou s ivou samy a nějak jsme se nepohodly ohledně vztahu mac s káťou, po kterém je všem velké kulové, že jo. večer dorazila ještě matylda s martinem, hodně se pilo, grilovalo se snad všechno na světě, s holkama jsme si udělaly chinaski koncert, nakalená jsem se svlékla a skočila do bazénu, a pak už jsme dělaly jen samé koniny. procházka po setmělé vesnici jen tak s bb. vždycky jsem se považovala za městskou holku, ale tenhle celý weekend v lůně přírody, potažmo vesnice, mě naprosto dostal, odrovnal, nadchnul. jen mít vyšší futra. // ráno se to torzo, co zůstalo, rozletělo do všech stran. resp. ivanka s pirátem odjeli, a opět zůstalo nesmrtelné trio já+bb+zdendík. na oběd přijel mac, udělala jsem maso, co zbylo v ledničce z večera, přivezl s sebou i vajťase, a tahle návštěva se během odpoledne opakovala ještě jednou. večer jsme už opět jen s badboyem a zdendíkem dogrilovali zbytek, dívali se na film a pak to zatáhli. a v neděli jsem smutně odjížděla domů. a pak do prahy. 

díky organizaci jakéhosi poláka, jsem si nakonec v buse i sedla, na florenci se sešla s bíbí brambůrkovou, došly jsme spolu na muzeum a rozjely se každá jiným směrem. v nuslích mě už čekala jitka, seznámila jsem se s fretkou milošem, a vyrazily jsme do pizzerie na pěkně ostrou pizzu a kofolu. měla by být psycholog. dodala mi kupu energie a optimismu, takže jsem ráno nebyla ani příliš nervozní a vyrazila jsem na pohovor. předčilo to veškerá má očekávání, páč to bylo neskutečně příjemné. uvidí se, co dál. dostala jsem dotaz, zda bych mohla příští týden přiject na další kolo. tak se uvidí. nekoupila jsem si nikde nic, protože kromě jednou čuprprstenu mě vskutku nikde nic nezaujalo. prauda, já vlezla jen do ham a ny. v palladiu jsem na záchodě změnila image ze slušňačky v sukni na frajerku ve slimkách a štrádovala jsem si to na florenc. po cestě jsem od chrabrého týpka ze starbucksu dostala na ochutnávku výborné frappucinno s příchutí zeleného čaje. u hájků jsem si koupila malinový koktejl a cestu do náchoda jsem komplet prospala. xxx ač hektických pár dní, stihla jsem odeslat dalších x životopisů, opět takové ty maily jako "počkejte pár týdnů, my třeba dáme echo". // zítra za mnou dorazí moji tři kočičáci, tak se těším. a od čtvrtka asi budeme zase na chalupě. badboy nastupuje do nové práce po neděli, takže mi bude vlastně smutno, páč se už nebudeme moct vídat kdy chceme jako teď. // jdu si dát vanu, prochajdu s Dorotkou a vydatný spánek. jsem pořád taková nedospalá a ospalá. téra

 

2 komentáře :

flamme řekl(a)...

nedospala a ospala, ale zni to vsechno moc dobre...

terka řekl(a)...

zní to hrozně dobře, protože ve čtvrtek mě čeká 2. kolo pohovoru:) a dnes takový malý večírek u mě na balkoně:)