neděle 12. září 2010

depréze na mě padá jako podzimní listí na silnici

zítra zase cestuju do pražské džungle. asi rovnou na celý pracovní týden. nechce se mi z toho důvodu, že tři dny budu skvotovat někde, pak zase možná někde a do toho hledat vlastní bydlení. až tohle bude zkrámované, zařízené, tak budu mít do všeho možná větší chuť. ve středu večer jsem přijela z phy nadšená. teď je moje nálada hluboko pod bodem mrazu. xxx v pátek mě ivanka vyzvedla, nakoupily jsme v čska, kde jsme měli spicha i se zděndíkem a jeli jsme k nám na chalupu. dorazil macmac. a my se daly do výroby pizzy. obdržela jsem skvostný recept, takže to ani jinak nešlo. a musím říct, že hodně nobles. za čtrnáct dní budu poprvé v životě zkoušet svíčkou. ála natálije z antálije! xxx po šesté dorazil badboy z práce a zahájilo se nejspíš poslední letošní grilování. teď už nám schází jen ten španělský večer. // bylo chladno, topili jsme v kamnech a šli všichni brzy spát. a ráno se zase nikomu nechtělo domů, a tak se stále odjezd natahoval. nicméně odpolední plán byl zajímavý. kuronské slavnosti na zámku. ivanka si vodila loutku mlynářského pomocníka práška, a tak jsme se ve sklepení náchodského zámku usadili společně s desítkama malých dítek, které se bály čertů. podloženo smetanovou vltavou, loutkové divadélko. kdy jsem něco takového viděla naposledy? úplně mě to dojalo. poté malinovka, procházka kolem zámku. a docela na mě padl splín. ze všeho. už se potřebuju dát nějak dohromady. pak fotky z mallorcy, kafe, pokec. a spánek. bb se díval na kung-fu panda, a já to totálně zatáhla. // teď jsem byla s rodinou grupou a pražskými známými v polsku na pstruzích. je to takový areál, tam si může každý ulovit kolik chce pstruhů, zaměsnanci areálu vám to pak připraví, a je to šmakozní. tak jsem teda jednoho taky ulovila. na žížalu. téra

2 komentáře :

dewberry řekl(a)...

ulovila jsi pstruha a ulovíš i to bydlení, držím palce!

terka řekl(a)...

což o to, bydlení nejspíš najdu, ale štve mě, že se svým vzděláním a docela dobrýma zkušenostma nemůžu najít práci a skončím nejspíš jako operátorka call centra:/