pondělí 27. září 2010

malá podzimní sychravá rhapsodie

už se mi ozvali na jeden pracovní pohovor na příští pondělí, a já čím dál víc cítím, že tohle všechno bylo správné rozhodnutí. dnes, když jsme jen tak leželi a zrovna mi zavolali, úplně mě zalil pocit blaha a řekla jsem si, že takhle přesně to má být. asi to bude náročný minimálně půl rok, ale nějak to zmákneme. včera jsme si prohlíželi webovky ikei. knihovna, kterou si už pár let přeju, na mě svůdně mrkala a badboyovi se taky líbí, tudíž spokojenost. pak jsme si obhlédli ještě nějaký další nábytek, ačkoli toho zase tolik nepotřebujeme. gauč, provizorní matrace na spaní a tak máme. jako ale ty líbivé ceny v ikee. hrnečky po pěti korunách? wtf? miluju hrnečky po pěti korunách. povlečení za hubičku? miluju povlečení za hubičku! xxx dopoledne jsem v klidu vstala, dojela domů, takže dnešní premiérová noc po x týdnech ve vlastní posteli. budu si číst. mám další knihu fejetonů od karla kyncla, kterou jsem si půjčila od babičky. karel kyncl, úžasnej člověk. už proto, že žil, v úžasné zemi, kterou budu navždy opěvovat, a kam se, doufám, brzy podívám. sic nevím, jak bb dostanu na palubu letadla, páč to odmítá, ale má v gb sestru, takže do roka určitě trípek směr britské království nastane. ale vrátím-li se ke karlu kynclovi, jeho londýnský zpravodaj se hlásí byla skvělá kniha plná zajímavých postřehů. jeho životopis nebyl o nic méně zajímavý. teď další můj oblíbený žánr - fejeton - v jeho podání.

konečně začíná v emérice běžet nová 6. série criminal minds, takže jsem už viděla první díl, který jako obvykle navazoval na poslední díl předchozí série, a tak vůbec nechápu, že jsem od půlky května vůbec žila, dýchala a chodila po zemské půdě. ale jako maličko zklamání. dereck jako vždycky největší drsňák, reid byl v pozadí, velký prim hrála tentokrát JJ. ale nebála jsem se. a já se normálně bojím vždycky. takže asi chápete, proč jsem zklamaná.

tvořím si vlastní kuchařku. hrozně mě to baví. jednou začnu zavařovat i houby. // v podstatě celé odpoledne mi tu dělal garde zdendík, kterému město přikleplo parcelu, takže bude stavět, pak jsme jeli do hypernovy, protože a jelikož jsem si říkala, že tam mají taky nějaké věci do domácnosti, tak abych měla nějaké cenové srovnání. a prostě na ikeu není, no. // tohle počasí je úžo žůžo, miluju podzimní sychravé počasí, ale vypadá to asi jen na zítřejší povalování se u bb a zírání na filmy. čímžto jsem si připomněla, že musím rychle dnes něco splašit, abych nedala šanci žádným akčním a podobným filmům, které nesplňují moje intelektuálské potřeby, hehe. 

popíjím čaj a po dlouhé době si užívám samotná samotinká relativně BEZSTAROSTNÉHO večera, dívám se na pugét, který jsem dostala už minulý pátek a stále je hezký, a říkám si, že snad už to fakt bude konečně všechno jak má být. téra

4 komentáře :

p. řekl(a)...

u ikeackyho povleceni pozor, ze do nej potrebujes i ikeacky periny, hlavne polstar

terka řekl(a)...

už mi to někdo říkal, krásně jsem to vypustila z hlavy, takže děkuju za připomenutí!!!:)

dewberry řekl(a)...

zníš pozitivně, držím palce.

terka řekl(a)...

Dee, děkuju:)